افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

گفتگوی وزیر دفاع آمریکا و وزیر جنگ اسرائیل

  • کد خبر : 409861
گفتگوی وزیر دفاع آمریکا و وزیر جنگ اسرائیل

آفتاب نیوز: به گزارش «سی ان ان»، این دو مقام مرتباً درباره تحولات منطقه خاورمیانه با یکدیگر گفتگو می کنند. آمریکا به بهانه دفاع از رژیم صهیونیستی، سامانه دفاعی تاد را در سرزمین های اشغالی مستقر کرده و نیروهای آمریکایی را نیز برای عملیاتی کردن آن به سرزمین های اشغالی اعزام کرده است. لوید آستین، […]

آفتاب نیوز:

به گزارش «سی ان ان»، این دو مقام مرتباً درباره تحولات منطقه خاورمیانه با یکدیگر گفتگو می کنند.

آمریکا به بهانه دفاع از رژیم صهیونیستی، سامانه دفاعی تاد را در سرزمین های اشغالی مستقر کرده و نیروهای آمریکایی را نیز برای عملیاتی کردن آن به سرزمین های اشغالی اعزام کرده است.

لوید آستین، رئیس پنتاگون و وزیر جنگ اسرائیل آخرین بار در مورد حمله پهپادی به اقامتگاه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس گفتگو کردند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیز جمعه گذشته اعلام کرد که لوید آستین و یوآو گالانت درباره حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و مسائل منطقه گفت و گو کردند.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز جمعه (20 اکتبر) به وقت محلی درباره تماس تلفنی آستین وزیر دفاع آمریکا و گالانت وزیر جنگ اسرائیل گفت: آستین (وزیر دفاع آمریکا) در 10 اکتبر (پنجشنبه) با گالانت صحبت کرد. . ، 19 اکتبر) او در مورد عملیات خود در لبنان صحبت کرد.

پاتریک (پت) رایدر، سخنگوی پنتاگون افزود: در این تماس، آستین بر اهمیت تضمین امنیت نیروهای یونیفل (نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان) در منطقه تاکید کرد و خواستار هماهنگی برای انتقال سریع از عملیات نظامی شد. در اسرع وقت به یک کانال دیپلماتیک

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ادامه داد: آنها همچنین درباره وضعیت وخیم انسانی غزه صحبت کردند و وزیر دفاع آمریکا خواستار اقدام فوری برای رسیدگی به این وضعیت شد.

رایدر گفت: وزیر دفاع ایالات متحده در این گفتگو اظهار داشت که ایالات متحده آمریکا به خوبی برای دفاع از نیروها، شرکا و متحدان ایالات متحده آماده است.

سخنگوی پنتاگون ادامه داد: آستین و گالانت بر تعهد خود برای جلوگیری از سوء استفاده از تنش یا گسترش درگیری در منطقه تاکید کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.