افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

صبحانه خبری 14 آبان 1403; آخرین اخبار از حمله اسرائیل و صدای چندین انفجار در تهران

  • کد خبر : 409820
صبحانه خبری 14 آبان 1403; آخرین اخبار از حمله اسرائیل و صدای چندین انفجار در تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): در بسته خبری بعدی، مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید. حمله اسرائیل و صدای چندین انفجار در تهران صبح امروز منابع خبری از صدای چند انفجار در تهران خبر دادند. یک افسر ارشد ارتش آمریکا به […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

در بسته خبری بعدی، مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید.

حمله اسرائیل و صدای چندین انفجار در تهران
صبح امروز منابع خبری از صدای چند انفجار در تهران خبر دادند. یک افسر ارشد ارتش آمریکا به الجزیره گفت: ما از گزارشات انفجار در ایران مطلع هستیم و اوضاع را از نزدیک دنبال می کنیم. هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه در پاسخ به ادامه حملات ایران «به اهداف نظامی در ایران حمله کردیم»، فارس نوشت: چند پایگاه نظامی در غرب و جنوب غرب تهران هدف حمله اسرائیل قرار گرفت و برخی صداها مربوط به پدافند هوایی بود. . شلیک کرد. خبرنگار المیادین در تهران همچنین گفت: تلاش هایی از سوی اسرائیل برای حمله به 3 پایگاه در استان تهران صورت گرفته که پدافند هوایی ایران با آنها مقابله کرده است. تسنیم همچنین نوشت که هیچ آتش سوزی یا انفجاری در پالایشگاه تهران گزارش نشده و تاکنون هیچ موشکی به مراکز نظامی سپاه در غرب و جنوب غرب تهران اصابت نکرده است.

ترور امام جمعه کازرون
ظهر 13 آبان حجت الاسلام صباحی امام جمعه این شهر بعد از نماز جمعه در کازرون به شهادت رسید. مهاجم با همان سلاح خودکشی کرد. حجت الاسلام صباحی نیز ساعاتی بعد پس از انتقال به بیمارستان درگذشت. خبرگزاری قوه قضائیه می‌گوید مهاجم ۲۰ سال پیش نیز سعی داشت به یک قاضی آسیب برساند. او مواد منفجره را به خودش بسته بود و انفجار مواد منفجره منجر به قطع دست و پایش شد و بعداً در دادگاه به زندان محکوم شد. این خبرگزاری نوشته است که اتهامی مبنی بر جانبازان جنگ تحمیلی ضارب امام جمعه مطرح شده که طبق بررسی ها صحت ندارد.

حمله الهادی به دولت: توافق بر سر هر موضوعی نوعی نفاق است
علم الهادی امام جمعه مشهد گفت: متأسفانه امروز عده ای از شعار وحدت ملی سوء استفاده می کنند و کلمه وحدت ملی را گرفته و جهت گیری غلط می دهند، مذاکره با آمریکا و تسلیم شدن را جزء وحدت ملی معرفی می کنند. وی گفت: امیرالمؤمنین می فرمایند کسی که همیشه موافق است و در هر امری و با هرکسی موافق است، این یک نوع نفاق است.

امام جمعه کرج حامیان پیوستن به FATF را «سوتفاهمات داخلی» خواند.
حسینی حمدانی امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: دشمنان خارجی و برخی سوءتفاهمات داخلی این استقلال را تضعیف می کند. به عنوان مثال، ما اهداف پیوستن به FATF را درک نمی کنیم. وی گفت: مشکلات مهم کشور را جدی بگیرید. با توجه به این شرایط، رهبر اقتصادی کشور می‌گوید اگر فیلتر اینترنت برطرف شود، کارها درست می‌شود، این حرف بیهوده و اشتباه دادن آدرس است.

اسرائیل: پایان دادن به جنگ در جبهه لبنان امکان پذیر است
هرتز هالیوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل گفت: «جنگ در جبهه لبنان ممکن است پایان یابد زیرا فرماندهان ارشد حزب الله حذف شده اند.

تاجگردون: پزشکان مخالف افزایش قیمت بنزین هستند
تاجگردون رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنزین گران نمی شود، اظهار داشت: مجلس، دولت و شخص رئیس جمهور انتظار افزایش قیمت بنزین را ندارند. البته جامعه در شرایط فعلی ظرفیت و آمادگی لازم را برای امری به این مهمی ندارد.»

فرمانده بسیج: بخش هایی از امارات فعلی در گذشته متعلق به ایران بوده است
سردار سلیمانی فرمانده بسیج سپاه با اشاره به حمایت غرب از ادعای واهی و پوچ امارات از جزایر سه گانه ایرانی در خلیج فارس، گفت: در گذشته امارات اصلا وجود نداشت؛ طبق اسناد تاریخی. بخش هایی از امارات کنونی زمانی متعلق به ایران بوده و برخی از نقاط نیز در نقشه های جغرافیایی به عنوان سواحل دزدان دریایی شناخته می شدند، این هشداری است که اگر دست از مقاومت برداریم، دشمن متجاوزتر و گستاخ تر می شود.

مخالفت تقلیدی که به برخورد قهری و خشونت آمیز در زمینه حجاب اشاره دارد.
آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه حجاب از مطلقات اسلام است، تصریح کرد: برخی افراد با کتاب و برنامه های دیگر اقدام به تخریب حجاب زنان می کنند که باید ضمن آموزش صحیح حجاب به زنان از این امر پرهیز کرد. البته باید توجه داشت که برخورد قهری و خشونت آمیز در این زمینه نتیجه معکوس دارد.

حساب شما از صرافی های ارزهای دیجیتال مسدود می شود.
معاونت ارزی بانک مرکزی تصمیم گرفته است تا سپرده ها و برداشت ها از حساب صرافی ها و ارائه دهندگان پرداخت را به طور موقت مسدود کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.