افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

گاریدو، در برابر تاکتیک های ناشناخته! – اخبار آنلاین

  • کد خبر : 409776
گاریدو، در برابر تاکتیک های ناشناخته! – اخبار آنلاین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرخ ها در فصل قبل دو برد مقابل قزوینی ها به دست آوردند که هر دو برد به سختی و با اختلاف حداقلی مقابل تیم خوب و مهیج سعید دهیکی به دست آمد. شمس آذر در این فصل تیم خوب گذشته را در اختیار ندارد. آنها در 7 بازی قبلی تنها […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرخ ها در فصل قبل دو برد مقابل قزوینی ها به دست آوردند که هر دو برد به سختی و با اختلاف حداقلی مقابل تیم خوب و مهیج سعید دهیکی به دست آمد. شمس آذر در این فصل تیم خوب گذشته را در اختیار ندارد. آنها در 7 بازی قبلی تنها یک برد مقابل مس رفسنجان کسب کرده اند و با 7 امتیاز از 8 بازی در رده دوازدهم جدول قرار دارند. نکته عجیب اینجاست که شمس آذر که در پیش فصل با مازیار زارع آماده شد اما با سعید دخی برگشت اما دخی درست قبل از بازی با پرسپولیس استعفا داد و رضا مهاجری تنها چند روز هدایت تیم قزوینی را برعهده گرفت. قبل از این مسابقه
حالا شمس آذر در شرایطی به مصاف پرسپولیس می رود که با این تغییر بزرگ در هدایت کادرفنی باید گاریدو را غافلگیر کرد اما ترکیب این تیم نسبت به فصل قبل نزدیک به 80 درصد تغییر کرده است و همسان سازی این نفرات با افکار سرمربی نیو زمان می برد.

پرسپولیس بعد از باخت مقابل السد وارد این دیدار می شود و روی کاغذ برنده به نظر می رسد اما بازیلیگ برتر نشان داد که حتی در بدترین حالت هم فاصله دو تیم زیاد نیست و خبر از پیروزی آسان بعید است. پرسپولیس پس از میزبانی در ورزشگاه تختی بار دیگر به زمین شهر قدس بازخواهد گشت و چالش چمن ناهموار شاید تیم گاریدو را با مشکل مواجه کند اما تنها با پیروزی می تواند شکست تلخ مقابل السد را پاک کند.
کنعانی زادگان، ارونوف، ایوب آلمود و فرشاد فرجی چهار بازیکن مصدوم پرسپولیس در این دیدار حضور ندارند و گفته می شود گاریدو قرار است دوباره تغییراتی در تیمش ایجاد کند که بله حداقل یکی از آنها در مسابقات اجباری است. دفاع مناسب گفته می شود یاسین سلمانی به این تیم می پیوندد و علیپور به پست مهاجم خود باز می گردد اما مشخص نیست صحرایی در پست دفاع راست چاره ساز باشد.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.