افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

  • کد خبر : 409740
نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

متن می گوید: نتیجه ای که کمتر از دو هفته مانده به روز انتخابات، زمانی که میلیون ها آمریکایی قبلاً رای داده اند، برای هریس دلگرم کننده نیست. در انتخابات اخیر، دموکرات ها حتی زمانی که الکترال کالج و در نتیجه خانه سفید شکست خورده اند، در سطح عمومی و فدرال سرآمد بوده اند. حتی […]

متن می گوید: نتیجه ای که کمتر از دو هفته مانده به روز انتخابات، زمانی که میلیون ها آمریکایی قبلاً رای داده اند، برای هریس دلگرم کننده نیست.

در انتخابات اخیر، دموکرات ها حتی زمانی که الکترال کالج و در نتیجه خانه سفید شکست خورده اند، در سطح عمومی و فدرال سرآمد بوده اند.

حتی با گذشت سه ماه از یکی از پر فراز و نشیب‌ترین دوره‌های تاریخ سیاسی اخیر آمریکا، هریس و ترامپ به هم پیوسته‌اند. یک بحث پرمخاطب، دو سوء قصد به ترور دونالد ترامپ، ده ها تجمع در هفت ایالت نوسانی و صدها میلیون دلار هزینه شده برای تبلیغات ظاهراً مسیر رقابت را تغییر نداده است.

از آخرین نظرسنجی کالج تایمز/سینا که در اوایل اکتبر انجام شد، جایگاه کامالا هریس، در هر صورت، ممکن است در میان رای دهندگان احتمالی کاهش یافته باشد. در آن زمان، او کمی جلوتر از ترامپ بود، 49٪ به 46٪.

این تغییر ممکن است یک خطای آماری باشد، اما میانگین نظرسنجی ملی تایمز در هفته‌های اخیر نیز رقابت فشرده‌ای را در نظرسنجی‌ها ثبت کرده است و حداقل نشان می‌دهد که رقابت به‌طور قابل توجهی نزدیک‌تر شده است.

در حالی که آخرین نظرسنجی کالج تایمز/سینا تصویری از رای گیری در سراسر ایالت ارائه می دهد، نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در هفت ایالت نوسانی مشخص خواهد شد. جایی که هریس و ترامپ بیشتر وقت و منابع خود را اختصاص داده اند. اکثر نظرسنجی ها در این ایالت ها (آریزونا، جورجیا، میشیگان، نوادا، کارولینای شمالی، پنسیلوانیا، ویسکانسین) نشان می دهد که رقابت بسیار نزدیک است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.