افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

راهپیمایی باشکوه فرزند قم فریاد مرگ بر اسرائیل را طنین انداز می کند/ پرچم مقاومت بر زمین نمی ماند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 409727
راهپیمایی باشکوه فرزند قم فریاد مرگ بر اسرائیل را طنین انداز می کند/ پرچم مقاومت بر زمین نمی ماند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها – مهدی بخشی سورکی، دکتر شهید علی حیدری، پزشک باسابقه قم، به انگیزه وظیفه انسانی و دینی خود در پی تشدید عملیات رژیم صهیونیستی علیه مردم از لبنان وارد بیروت شد. ، تا بتواند در کمک به مجروحان شرکت کند. همانطور که در 10 آبان گزارش شد، پهپاد رژیم […]

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها – مهدی بخشی سورکی، دکتر شهید علی حیدری، پزشک باسابقه قم، به انگیزه وظیفه انسانی و دینی خود در پی تشدید عملیات رژیم صهیونیستی علیه مردم از لبنان وارد بیروت شد. ، تا بتواند در کمک به مجروحان شرکت کند.

همانطور که در 10 آبان گزارش شد، پهپاد رژیم اشغالگر قدس خودروی این پزشک مجاهد را در مناطق جنوبی لبنان شناسایی کرد و در یک حمله هوایی هنگام امدادرسانی به مجروحان به شهادت رسید.

این شهید راه مقدس از رزمندگان دفاع مقدس و از مدافعان حرم بود و دوستانش خاطرات زیادی از خدمات دلسوزانه وی به بیماران نیازمند و همچنین در ایام اربعین حسینی در سال های اخیر در قالب راهپیمایی شفا و سلامت.

مردم قدرشناس و شهیدپرور قم برای آخرین بار از فرزند اهل بیت علیهم السلام استقبال کردند.

پیکر مطهر شهید علی حیدری در نخستین دقایق روز جمعه 13 آبان ماه پس از مراسم وداع در تهران وارد شهر مقدس قم شد و به حرم مطهر بانوی کرامت منتقل شد تا این شهید مجاهد. برای آخرین بار به زیارت حرم بانوی آب و آیینه بروید.

پیکر مطهر شهید دکتر علی حیدری در حالی که حاضران تابوت آن حضرت را در دست داشتند دور حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها طواف کردند.

هزاران نفر از انقلابیون قم نیز برای وداع با این شهید مطهر در حرم امام خمینی (ره) تجمع کردند.

مراسم پرفیض دعای کمیل با حضور شهید حیدری در حرم مطهر قرائت شد و سحرگاه روز جمعه پیکر این شهید به حرم امامزاده موسی برقع فرزند بلافصل امام جواد (ع) منتقل شد. درود بر او). بر او باد) که روز وفات اوست.

خادمان امامزاده موسی مبرقع ضمن آجیل کشیدن برای پذیرایی از شهید حاضر شدند و پیکر مطهر شهید حیدری در حرم امامزاده موسی مبرقع سلام الله علیه طواف شد و مراسم دعای کمیل معنوی نیز با حضور این شهید قرائت شد. شهید مجاهد، با ندای حجت الاسلام والمسلمین میرزا محمدی.

پس از اقامه نماز جمعه این هفته آیت الله علیرضا اعرافی امام جمعه قم بر پیکر مطهر شهید دکتر علی حیدری نماز اقامه کرد و هزاران نفر از نمازگزاران جمعه قم پیکر این شهید عزیز را تشییع کردند.

جفای باشکوه فرزند قم با فریاد بلند مرگ بر اسرائیل

مراسم تشییع از محل مصلی قدس تا گذرگاه شهدای قم برگزار شد و شرکت کنندگان در این مسیر به آرمان های این شهید در راه آزادی قدس تجدید وفاداری کردند.

عزاداران بر ادامه راه مقاومت و حمایت از رزمندگان حزب الله لبنان و حماس در برابر رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی تاکید کردند.

مردم قم نیز موضوع ایجاد دو کشور در سرزمین های فلسطین را محکوم کردند و به منافقین و خائنین به آرمان قدس شریف هشدار دادند که قم جای منافقین نیست.

بسیج جامعه پزشکی استان قم ضمن در دست داشتن عکس های شهید دکتر علی حیدری، ادامه راه این شهید گرانقدر را برجسته کرده و آمادگی خود را برای اعزام به لبنان برای کمک به مجروحان اعلام کرد.

عزاداران ضمن حمل پرچم های ایران، فلسطین و حزب الله لبنان، یاد و خاطره شهید قمی از ساکنان لبنان را گرامی داشتند.

شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در مسیر تشییع به سمت گذرگاه شهدا طنین انداز شد.

عزاداران همچنین از مجامع بین المللی خواستند هر چه سریعتر برای جلوگیری از جنایات دیوانه وار رژیم اشغالگر قدس اقدامات عاجل انجام دهند.

جفای باشکوه فرزند قم با فریاد بلند مرگ بر اسرائیل

حسین علیزاده یکی از حاضران در این مراسم در حالی که بر روی پای پیکر مطهر شهید حیدری می رفت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خون پاکی که به ناحق برای اعتلای اسلام عزیز بر زمین ریخته می شود شتاب می بخشد. نابودی رژیم منحوس اسرائیل و فرماندهان مقاومت قوی تر از گذشته باقی خواهد ماند.

وی افزود: نسل جوان امروز حاضر است در صورت ابلاغ فرمان مقام معظم رهبری جان خود را برای آزادسازی قدس شریف فدا کند و دشمنان بدانند که با این شهادت ها ما را در آینده قوی تر خواهند کرد.

فرزند شهید علی حیدری نیز در مراسم وداع مردم قم با این شهید مجاهد گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی مقاومت ایران و لبنان است و راه این شهید را با قدرت ادامه خواهیم داد.

وی گفت: پیامی که برای رژیم اشغالگر قدس داریم این است که با به شهادت رساندن افرادی مانند پدرم از هیچ کاری عاجز می ماند و به اهداف خود نمی رسد.

جفای باشکوه فرزند قم با فریاد بلند مرگ بر اسرائیل

در مراسم تشییع پیکر شهید دکتر علی حیدری آخرین پیام صوتی این شهید عزیز پخش شد که وی در این پیام صوتی غم انگیز از شهادت قریب الوقوع خود خبر داد.

از این مجاهد شهید 5 فرزند به یادگار مانده و فرزند ارشدش امروز در خط مقدم جبهه مقاومت لبنان ادامه دهنده راه این شهید عزیز است.

پیکر پاک شهید دکتر علی حیدری پس از تشییع توسط مردم انقلابی قم به تهران منتقل شد تا بنا به وصیتش در حرم امام راحل به خاک سپرده شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.