افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

تغییر چهره این بازیگر جوان پس از 21 سال + عکس و بیوگرافی

  • کد خبر : 409712
تغییر چهره این بازیگر جوان پس از 21 سال + عکس و بیوگرافی

مهسا پورغلامی او در دهه هفتاد در تهران به دنیا آمد. او در سال 1381 با بازی در قسمت سوم خذاف رفیق وارد عرصه بازیگری شد. اما در حال حاضر در عرصه سینما فعالیتی ندارد و از بازیگری کناره گیری کرده است. در ادامه این مطلب با بیوگرافی مهسا پورغلامی و جدیدترین عکس های این […]

مهسا پورغلامی او در دهه هفتاد در تهران به دنیا آمد. او در سال 1381 با بازی در قسمت سوم خذاف رفیق وارد عرصه بازیگری شد. اما در حال حاضر در عرصه سینما فعالیتی ندارد و از بازیگری کناره گیری کرده است. در ادامه این مطلب با بیوگرافی مهسا پورغلامی و جدیدترین عکس های این بازیگر همراه باشید.

بیوگرافی مهسا پورغلامی

مهسا پورغلامی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. یکی از مهمترین کارهای مهسا پورغلامی بازی در فیلم خداحافظ رفیق (قسمت سوم، گل بلورین) است. مهسا پورغلامی در سال 1391 یک دوره فعالیت فشرده را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی به ایفای نقش پرداخته است. بزرگترین کار مهسا پورغلامی در سال جاری بازی در فیلم خداحافظ رفیق (قسمت سوم، گل بلورین) به کارگردانی بهزاد بهزادپور است.

شاید یکی از مهم ترین قسمت های بیوگرافی مهسا پورغلامی بازی در فیلم خذاف رفیق (قسمت سوم شیشه شیشه ای) بود. مهسا پورغلامی فعالیت حرفه ای خود را در سینما آغاز کرد و در سال 1381 در فیلم خداحافظ رفیق (قسمت سوم گل بلورین) نقش مهمی را ایفا کرد و با مهارت خود توانست آن نقش و خودش را به مخاطبان سینما معرفی کند. او در این فیلم با بهزاد بهزادپور همکاری کرد.

مهسا پورغلامی با بازی در فیلم خداحافظ رفیق (قسمت سوم، گل بلورین) توانست تجربه بازیگری موفقی را رقم بزند و همکاری با بازیگرانی چون نسرین نکیسا، محمدرضا یوسفی، محمد رسول محمودی و مهرداد اکبری به تجربه او کمک کرد.

مهسا پورغلامی و فیلم خداحافظ رفیق

او در کارنامه هنری خود تنها در یک فیلم بازی کرده است و پس از آن به نظر می رسد علاقه ای به کار سینمایی نداشته است.

داستان فیلم خداحافظ دوست.

در قسمت سوم (گل کریستال)، دختر کوچک شهیدی که نزدیک ایستگاه قطار زندگی می کند، با دسته گلی منتظر است تا پدرش از جبهه برگردد تا از قطارهایی که سربازان را از جلو به شهرش باز می گرداند، استقبال کند. یکی از رزمنده ها به ما می گوید هر رزمنده ای از این دختر دسته گلی بگیرد شهید می شود.

آخرین بار که می خواهد دسته گل را به رزمنده ای بدهد پدر شهیدش را می بیند و این بار دسته گل را پس می دهد. مادر از انتظار طولانی دختر برای بازگشت پدرش خسته شده است و دختر هر چه به او بگوید پدرش شهید شده است را نمی پذیرد.

دختر برای آخرین بار از مادرش اجازه می خواهد تا در ایستگاه منتظر پدرش بماند. در آن سرمای طاقت فرسا بعد از نیم ساعت مادرش او را پیش خود می آورد. اما مادر هنوز خواب است و دختر از سرما می میرد. شاید یکی از مهم ترین قسمت های زندگینامه مهساپور غلامی بازی در فیلم خداحافظ رفیق بود.

مهسا پورغلامی

مهساپور غلامی فعالیت حرفه ای خود را در سینما آغاز کرد و در سال 1381 در فیلم خداحافظ رفیق به ایفای نقش پرداخت. او در این فیلم با بهزاد بهزادپور همکاری کرد. در کودکی تنها در یک فیلم به نام گل شهره ای بازی کرد و از سینما بازنشسته شد. خانم پور غلامی یکی از بازیگرانی است که مدت هاست از سینما بازنشسته شده و گویا دیگر فعالیت هنری ندارد.

عکس های جدید مهسا پورغلامی

مهسا پورغلامی

مهسا پورغلامی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.