افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

چه کسی به سری آ بازخواهد گشت؟

  • کد خبر : 409676
چه کسی به سری آ بازخواهد گشت؟

آفتاب نیوز: فدریکو کیزا که تابستان گذشته به حضور چهار ساله خود در یوونتوس پایان داد و با قراردادی 4 ساله به لیورپول پیوست، تا به اینجای فصل شانس زیادی برای بازی زیر نظر آرنه اشلوت نداشته و تنها سه بازی در رقابت های مختلف (78 دقیقه) انجام داده است. از 270 دقیقه). Mozg) برای […]

آفتاب نیوز:

فدریکو کیزا که تابستان گذشته به حضور چهار ساله خود در یوونتوس پایان داد و با قراردادی 4 ساله به لیورپول پیوست، تا به اینجای فصل شانس زیادی برای بازی زیر نظر آرنه اشلوت نداشته و تنها سه بازی در رقابت های مختلف (78 دقیقه) انجام داده است. از 270 دقیقه). Mozg) برای مرسی ساید ردز بازی کرده است و این موضوع ممکن است باعث شود که او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی آینده به صورت قرضی لیورپول را ترک کند.

به گزارش پایگاه خبری ایتالیایی “کالکو مرکاتو”، احتمال جدایی کیزای 27 ساله از لیورپول در بازار نقل و انتقالات زمستانی پیش رو وجود دارد و میلان، رم و اینتر گزینه های این هافبک ایتالیایی برای بازگشت به سری آ هستند. هافبک سابق فیورنتینا و یوونتوس به دنبال بازگشت به فرم اصلی خود با بازی بیشتر است و به نظر می رسد که او این شانس را در لیورپول ندارد.

کیزا که با 10 میلیون پوند به اضافه 2 میلیون پوند پاداش به لیورپول منتقل شد، تابستان گذشته نیز به بارسلونا علاقه مند بود اما در نهایت به مرسی ساید پیوست تا بازی خارج از ایتالیا و البته لیگ برتر انگلیس را تجربه کند.

او در این فصل تنها یک بازی در لیگ برتر (18 دقیقه)، یک بازی لیگ قهرمانان اروپا (یک دقیقه) و یک بازی جام اتحادیه انگلیس (59 دقیقه) انجام داد و در آخرین بازی یک پاس گل داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.