افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

حواشی طراحی پوستر و واکنش مالک خیبر/استقلال عذرخواهی کرد! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 409640
حواشی طراحی پوستر و واکنش مالک خیبر/استقلال عذرخواهی کرد! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

خبرگزاری مهر – گروه استان ها: پوستر طراحی شده توسط باشگاه استقلال تهران برای دیدار مقابل خیبر خرم آباد از بعدازظهر امروز جمعه در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، بنابراین نقص جدی در متن و تصویر آن واکنش جدی هواداران و مردم خرم آباد را در پی خواهد داشت. و لرستان بخش […]

خبرگزاری مهر – گروه استان ها: پوستر طراحی شده توسط باشگاه استقلال تهران برای دیدار مقابل خیبر خرم آباد از بعدازظهر امروز جمعه در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، بنابراین نقص جدی در متن و تصویر آن واکنش جدی هواداران و مردم خرم آباد را در پی خواهد داشت. و لرستان

بخش رسانه های استقلال، تصویری از قلعه تاریخی. آسمان خراش شهر خرم آباد بر روی تابلوی آن قرار گرفته است، اما نکته عجیب در مورد این تابلو، تصویر اسب ایرانی است که افسار آن در دستان است. کاکوتا ستاره بلوز خارجی قرار گرفته است!

اشتباه کارتل خیبر به همین جا ختم نشد. حتی فونت عبارت خیبر در زیر لوگوی باشگاه روی این پوستر نیز تردیدهایی را در بین هواداران و مردم خرم آباد ایجاد کرده بود.

این موضوع واکنش مسعود عبدی مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد را در پی داشت و وی با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود از این موضوع انتقاد کرد.

وی در متن منتشر شده در شبکه های اجتماعی خود نوشت: امیدوارم این توهین به نام باشگاه خیبر که نماد قوم لر در فوتبال ایران است، عمدی نباشد. دوستان عزیز بهتر است به باشگاه «فرهنگی» استقلال بیشتر توجه کنید و هر چه زودتر اشتباه او را اصلاح کنید.»

اما واکنش ها به حدی پیش رفت که باشگاه استقلال تهران در بیانیه ای رسمی عذرخواهی کرد.

در اطلاعیه رسمی باشگاه استقلال آمده است: در پوستر طراحی شده برای دیدار خیبر خرم آباد و استقلال به دلیل خطای نرم افزاری فونت استفاده شده در لوگوی باشگاه محترم خیبر خرم آباد به اشتباه درج شده است. که پیامی صمیمانه از طرف هواداران است.” از باشگاه فهیم خیبر خرم آباد و مردم شریف خرم آباد پوزش می طلبیم.

باشگاه استقلال ضمن پوزش از اشتباه صورت گرفته به هواداران محترم و فهیم خیبر خرم آباد اطمینان می دهد که آنچه رخ داده فقط یک خطای سهوی و نرم افزاری بوده است و در نتیجه وظیفه خود می دانیم که از تمامی هواداران و مدیران خیبر عذرخواهی کنیم. خرم آباد بر اثر این حادثه. ما عمیقا عذرخواهی می کنیم. قطعا در مهمان نوازی و صمیمیت مردم عزیز خرم آباد تردیدی نیست و همچنان رابطه صمیمانه و دوستانه مبتنی بر احترام بین دو باشگاه استقلال و خیبر خرم آباد وجود دارد.

عذرخواهی باشگاه استقلال باعث شد تا مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر بار دیگر در صفحه اینستاگرام خود بنویسد: ضمن تشکر از باشگاه استقلال به خاطر اصلاح اشتباه، از طرف باشگاه بزرگ خیبر، از تمامی هواداران عزیزم تقاضا دارم که مهمان نوازی خود را از بازی فردا بازی.” برای دیدن یک بازی خوب.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.