افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

ماجرای مهمانی مربی مورایس سپاهان در دبی چه بود؟

  • کد خبر : 409601
ماجرای مهمانی مربی مورایس سپاهان در دبی چه بود؟

به گزارش رکنا، پس از انتشار مطلبی در صفحه شخصی همسر ایرانی موریس، عده ای از هواداران سپاهان به این فکر کردند که سرمربی تیمشان در سفر به امارات و پس از شکست به همراه همسرش در جشن یا مهمانی شرکت کرده است. در برابر شارجه از موریس پرسیدند. آنها شکایت کردند اما مسئول مطبوعاتی […]

به گزارش رکنا، پس از انتشار مطلبی در صفحه شخصی همسر ایرانی موریس، عده ای از هواداران سپاهان به این فکر کردند که سرمربی تیمشان در سفر به امارات و پس از شکست به همراه همسرش در جشن یا مهمانی شرکت کرده است. در برابر شارجه از موریس پرسیدند. آنها شکایت کردند اما مسئول مطبوعاتی باشگاه سپاهان این موضوع را رد کرد و به خبرروزی گفت.

خوزه مورایس او با ما به امارات آمد و در تمام طول سفر در اردو حضور داشت و در کنار تیم بود و حتی یک ساعت هم کمپ را ترک نکرد. سرانجام همراه ما به اصفهان بازگشت.

مسعود سعیدی تاکید کرد: همسر خوزه مورایس در این سفر همراه تیم نبود و مورائیس تمام مدت در اردو بود. بعد از بازی به قدری از باخت عصبانی و شاکی بود که حتی به خود زحمت صحبت با هم تیمی هایش را هم نداد.

مسئول مطبوعاتی سپاهان ادامه داد: همسر خوزه مورایس سفر جداگانه ای به امارات داشت و این موضوع ربطی به سرمربی سپاهان ندارد. مشخص نیست این مراسم در مورد اکران فیلم چیست. شاید یک جشن خانوادگی بود، ما خیلی نمی دانیم، اما مطمئنم موریس در تمام سفر به امارات همراه کاروان سپاهان بود. مورائیس یک سرمربی حرفه ای است که به نظم اهمیت می دهد و کسانی که با او کار کرده اند تأیید می کنند که مورایس هرگز تیم را در اردو، قبل یا بعد از بازی، رها نمی کند.

البته در فیلمی که همسر مورائیس از حضور او در یک مهمانی منتشر کرده اشاره ای به موریس نشده است و به نظر می رسد حق با مسئول رسانه ای باشگاه سپاهان باشد.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.