افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

لزوم توجه مسئولان به تامین منابع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در قم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 409584
لزوم توجه مسئولان به تامین منابع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در قم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول کنعانی بعدازظهر جمعه در نشست با اهالی یک مجتمع مسکونی مهر در پردیسان اظهار داشت: هیات ورزش و جوانان آماده دریافت نظرات و پیشنهادات بسیجیان و مشکلات موجود در این زمینه در سطح استان است. محله های پردیس. مشاور ورزش و جوانان نماینده قم در شورای اسلامی گفت: بیایید کار […]

به گزارش خبرنگار مهر، رسول کنعانی بعدازظهر جمعه در نشست با اهالی یک مجتمع مسکونی مهر در پردیسان اظهار داشت: هیات ورزش و جوانان آماده دریافت نظرات و پیشنهادات بسیجیان و مشکلات موجود در این زمینه در سطح استان است. محله های پردیس.

مشاور ورزش و جوانان نماینده قم در شورای اسلامی گفت: بیایید کار کنیم دریافت کنید نیروهای جوان در عرصه مدیریت شهری و استانی با توجه به انگیزه و ظرفیتی که دارند باعث پیشرفت و رشد و توسعه استان خواهند شد.

رئیس کمیته آمادگی جسمانی اردوی کرامت پردیسان گفت: اولویت هیات ورزشی انجام برنامه های فرهنگی ورزشی و رفع مشکلات ورزشی مربوط به تامین زمین های ورزشی و رویدادهای مرتبط است.

وی بیان کرد: هیات ورزش و جوانان استان قم و دکتر منان رئیسی نماینده مردم قم در شورای اسلامی آماده دریافت پیشنهادات و پیگیری گزارش های محلات در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی هستند. زمینه ها

کنعانی گفت: شهر مقدس قم به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی و وجود مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

مشاور ورزش و جوانان قم در شورای اسلامی، اذعان داشت: شهر مقدس قم از قابلیت های قابل توجهی برخوردار است و مسئولان باید سیاستی صحیح و منسجم برای تامین منابع و مزایای فرهنگی و ورزشی لازم داشته باشند. دریافت کنید مراقب این توانایی ها باشید.

مسئول کمیته تربیت بدنی قرارگاه کرامت پردیسان خاطرنشان کرد: کارگروه ورزش و جوانان استان قم مصمم است با توجه به منویات مقام معظم رهبری همکاری و تعامل حداکثری با محلات شهر قم و پایگاه های مقاومت بسیج داشته باشد. و انجام رسالت خدمت به مردم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.