افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

اردبیل، جمعه، هشدار امام نسبت به تاخیر در انتخاب استانداران

  • کد خبر : 409564
اردبیل، جمعه، هشدار امام نسبت به تاخیر در انتخاب استانداران

اطلاع رسانی کند دنیای ماناسید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه این هفته اردبیل با اشاره به روند انتصاب استاندار در دولت جدید گفت: دولت محترم باید استاندار را سریع تعیین کند، تاخیر مشکلات زیادی را به همراه دارد. اولاً کشور باید تلاش کند، یک روز یک روز است، تاخیر به ضرر کشور، به […]

اطلاع رسانی کند دنیای ماناسید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه این هفته اردبیل با اشاره به روند انتصاب استاندار در دولت جدید گفت: دولت محترم باید استاندار را سریع تعیین کند، تاخیر مشکلات زیادی را به همراه دارد. اولاً کشور باید تلاش کند، یک روز یک روز است، تاخیر به ضرر کشور، به ضرر منطقه و به ضرر دولت است، دولت محترم نیاز به بال و پر دارد، مدیران میانی بال و پر اصلی دولت هستند.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: همچنین از وزارت کشور می خواهم در انتخاب استاندار صرفاً روی صلاحیت، تجربه و سابقه تمرکز کند و به لابی گری و بدهی ها توجه نکند.

وی گفت: نکته دوم خطاب به نمایندگان و مجمع نمایندگانی است که نمی توانند روی یک نفر توافق کنند، این عیب شماست، اختلافات شما مردم استان را نگران می کند، استان می خواهد شما را تنها ببیند. اگر فقط بر شایستگی و تاریخ تمرکز کنید. اگر این کار را می کرد، قطعاً به نقطه اختلاف نمی رسید. وی همچنین خطاب به فعالان سیاسی استان گفت: اختلافات شما از همه بیشتر است و با انتقال اختلافات به تصمیم سازان وزارتخانه، کار خسته کننده می شود و گاهی با معرفی افرادی که در سطح استاندار نیستند، شأن و منزلت می شود. استانداری پایین آمده است، مقام استانداری جایگاه بسیار مهمی است، جدی و تعیین کننده است، استاندار نماینده عالی دولت در منطقه است.

خطیب نماز جمعه اردبیل همچنین گفت: فعالان فضای مجازی هر روز فردی را بیرون می آورند، سپس در فضای مجازی با غارت عنوان و مقام استانداری، او را مورد حمله و رسوایی قرار می دهند. عاملی افزود: تهمت، تهمت و تهمت در یک زمان در سطح بسیار گسترده منتشر می شود. کانالی که 20000 عضو دارد اگر یک کلمه نامربوط در مورد نامزدی داشته باشد در یک لحظه تبدیل به 20000 تهمت و تهمت و تهمت می شود. فوراً اگر صاحب آن روزی 20000 بار از ترس آخرت بمیرد، نباید سرزنش شود.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.