افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

شهادت رهبران مقاومت خللی در توان آنان ایجاد نکرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 409543
شهادت رهبران مقاومت خللی در توان آنان ایجاد نکرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنرانی در همایش بزرگ جهادگران تبیین «روایت» استقامت«با بیان اینکه جهاد تبیین یک واجب قطعی و فوری است مسئول خطاب به همه کسانی که می توانند این کار را انجام دهند، گفت: جنگ امروز جبهه است. استقامت و نظام سلطه در دو […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنرانی در همایش بزرگ جهادگران تبیین «روایت» استقامت«با بیان اینکه جهاد تبیین یک واجب قطعی و فوری است مسئول خطاب به همه کسانی که می توانند این کار را انجام دهند، گفت: جنگ امروز جبهه است. استقامت و نظام سلطه در دو بعد نظامی و عملیات روانی توسعه می یابد.

سردار قریشی در ادامه بر لزوم تبیین شرارت های رژیم صهیونیستی و بیان جزئیات اقتدار جبهه تاکید کرد. استقامت تاکید کرد و گفت: با وجود شهادت رسیدن چندین رهبر فعلی استقامت در چند وقت اخیر هیچ اختلالی در ظرفیت جبهه وجود نداشته است. استقامت دیده نشده و اتفاقات چند روز اخیر نیز این گفته را تایید می کند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز رسانه های خارجی علناً اعلام می کنند که وضعیت اسرائیل به شدت پیچیده است و افراد زیادی از سرزمین های اشغالی فرار کرده اند.

سردار قریشی همچنین گفت: یکی از کارشناسان و تحلیلگران در مقابل مقاومتدر روزهای اخیر با اشاره به فیلم منتشر شده از لحظات پایانی زندگی شهید یحیی زیبا کردن و ایستاده و استقامت مثلاً اظهار داشت: «اگر زیبا کردن او یک فرد غربی و اروپایی بود، ما او را در بالا طبقه بندی کردیم به عنوان ما قبلاً آن را نشان می دادیم و هالیوود فیلم های زیادی در مورد آن می ساخت” البته از دیدگاه ما، به عنوان قطره ای در برابر اقیانوس حماسی است. استقامت شهید زیبا کردن.

نماینده سازمان بسیج مستضعفین رژیم صهیونیستی را حاصل تلفیق ناپذیر یهودیت افراطی و استکبار جهانی دانست و گفت: نقش شما جهادگران در عرصه تبیین این جنگ اگر یکی از این جنگ باشید، قابل درک است. مجاهدین حاضر در مربع نه بیشتر، نه کمتر، قطعا.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.