افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

رسانه های عراقی حملات رژیم صهیونیستی به خبرنگاران را محکوم کردند

  • کد خبر : 409516
رسانه های عراقی حملات رژیم صهیونیستی به خبرنگاران را محکوم کردند

اخبار خاورمیانه: چند تن از نیروها و نهادها و احزاب سیاسی دولت عراق حمله رژیم صهیونیستی به خبرنگاران و رسانه‌هایی را که برای پوشش رویدادهای جنوب لبنان تلاش می‌کنند، محکوم کردند. اطلاع رسانی کند خبرگزاری رسمی عراقدفتر مطبوعاتی جنبش جوانان البشیر ادامه حملات رژیم صهیونیستی به اصحاب رسانه و خبرنگاران را محکوم کرد که آخرین […]

اخبار خاورمیانه: چند تن از نیروها و نهادها و احزاب سیاسی دولت عراق حمله رژیم صهیونیستی به خبرنگاران و رسانه‌هایی را که برای پوشش رویدادهای جنوب لبنان تلاش می‌کنند، محکوم کردند.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری رسمی عراقدفتر مطبوعاتی جنبش جوانان البشیر ادامه حملات رژیم صهیونیستی به اصحاب رسانه و خبرنگاران را محکوم کرد که آخرین آن کشتار در منطقه حسیبه بود که منجر به شهادت سه تن از کارشناسان رسانه در محل اقامت وی ​​و مجروح شدن آنها شد. از چندین نفر دیگر وی آن را نقض و بی توجهی به تمامی کنوانسیون های بین المللی مرتبط با حمایت از خبرنگاران و اصحاب رسانه دانست.

بیانیه این جنبش تاکید می‌کند که حملات مستمر رژیم غاصب علیه خبرنگاران بی‌تردید جنایت جنگی است و جامعه جهانی و سازمان‌های مرتبط با حمایت از خبرنگاران نباید در برابر آن سکوت کنند، زیرا این حملات وحشیانه ناقض همه پیمان‌هاست. نامه ها و هنجارهای بشردوستانه

همزمان، شورای سازمان رسانه‌ها و ارتباطات عراق نیز بیانیه‌ای در خصوص کشتار تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه اصحاب رسانه‌ای که تلاش می‌کردند رویدادهای جنوب لبنان را پوشش دهند، منتشر کرد قاسم تصویربردار شبکه المنار، غسان نجار تصویربردار و محمدرضا تکنسین شبکه المیادین تعداد زیادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه به شدت مجروح شدند. محکوم کرد.

این شورا از تمامی سازمان‌ها، اتحادیه‌ها و نهادهای رسانه‌ای جهان خواست تا رفتار جنایتکارانه این رژیم را محکوم کرده و از تکرار حملات وحشیانه این رژیم علیه اصحاب رسانه جلوگیری کنند.

خبرگزاری رسمی عراق



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.