افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

سم آلتمن راه اندازی هوش مصنوعی Orion در ماه آینده را تکذیب کرد

  • کد خبر : 409503
سم آلتمن راه اندازی هوش مصنوعی Orion در ماه آینده را تکذیب کرد

به گزارش بازار، در حالی که برخی خبرگزاری ها امروز عرضه می کنند جبارمدل هوش مصنوعی قدرتمند بعدی که OpenAI ماه آینده معرفی خواهد کرد، “سام آلتمن”، مدیر عامل این استارت آپ، چنین ادعاهایی را رد کرده است. مدیر عامل OpenAI در X با استفاده از عبارت “اخبار جعلی خارج از کنترل” به گزارش Verge […]

به گزارش بازار، در حالی که برخی خبرگزاری ها امروز عرضه می کنند جبارمدل هوش مصنوعی قدرتمند بعدی که OpenAI ماه آینده معرفی خواهد کرد، “سام آلتمن”، مدیر عامل این استارت آپ، چنین ادعاهایی را رد کرده است.

مدیر عامل OpenAI در X با استفاده از عبارت “اخبار جعلی خارج از کنترل” به گزارش Verge واکنش نشان داد. البته آلتمن که در داستان های فانتزی که من را آزار می دهد بسیار فعال بود.»

گزارش راه اندازی هوش مصنوعی Orion

The Verge گزارش داد که مدل قدرتمند بعدی هوش مصنوعی OpenAI با کد Orion در ماه دسامبر به عنوان یک برنامه مستقل راه اندازی می شود، به این معنی که بخشی از ChatGPT نخواهد بود.

همچنین گفته شد که مهندسان مایکروسافت در حال آماده شدن برای میزبانی Orion در سرورهای Azure هستند.

از زمان نوشتن این مقاله، The Verge و سایر نشریات هنوز محتوای خود را به روز نکرده اند. با این حال، سخنگوی OpenAI همچنین به TechCrunch گفت که این گزارش دقیق نیست و از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

اگرچه OpenAI اخیرا مدل اصلی جدیدی را معرفی نکرده است، اما در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد این استارت آپ منتشر شده است. در ماه اکتبر، OpenAI توانست 6.6 میلیارد دلار سرمایه جذب کند تا به ارزش 157 میلیارد دلاری خود برسد. علاوه بر این، این استارت آپ یک رابط جدید برای ChatGPT به نام Canvas رونمایی کرد که به کاربران در زمینه هایی مانند نوشتن و کدنویسی کمک می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.