افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

شناسنامه «مسیمانه» هنوز صادر نشده/ پلتفرم راهنمایی؟ – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 409498
شناسنامه «مسیمانه» هنوز صادر نشده/ پلتفرم راهنمایی؟ – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب بختیاری زاده در پاسخ به سوالی درباره دیدار فردا مقابل خیبر در حضور لرستانی و شرایط بحرانی استقلالی ها. باید بگویم شرایط جدول برای ما و ما خیلی خوب نیست. من باید خیلی سریع به بالای جدول برسم. ما قدرت بازگشت به لیگ را داریم. وی افزود: شاید این وضعیت […]

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب بختیاری زاده در پاسخ به سوالی درباره دیدار فردا مقابل خیبر در حضور لرستانی و شرایط بحرانی استقلالی ها. باید بگویم شرایط جدول برای ما و ما خیلی خوب نیست. من باید خیلی سریع به بالای جدول برسم.

ما قدرت بازگشت به لیگ را داریم.

وی افزود: شاید این وضعیت برای همه تیم ها و باشگاه ها حتی بهترین تیم های فوتبال دنیا پیش بیاید. بازگشت به لیگ مهم است. مهم این است که بازیکنان، تیم، مدیریت و کادر فنی با هم کار کنند. با همدلی و اتحاد بیشتر که بیشتر روی مسائل فنی کار می کند تا به هواداران نشان دهیم که می توانند به لیگ برگردند، فکر می کنم تیم بسیار خوبی داریم، با احترام به تیم خوب خیبر، قدرت انجام این کار را داریم. آن را بازگشت به لیگ

فصلیاو چیز زیادی از لیگ نمی داند.

بختیاری زاده درباره شناخت مربی جدید از لیگ و تیم های ایرانی نیز گفت: یکی از ویژگی های یک مربی یا سرمربی این است که می تواند خیلی سریع تیم خود و حریف خود را بشناسد و بازیکنان را تک تک آنالیز کند.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد: این کار را کمی آسان می کند اما درست است که آقای …فصلیاو در مورد لیگ ما نه از لحاظ فنی و نه از نظر روانی چیز زیادی نمی داند؛ اما آنها در کار خود بسیار حرفه ای هستند، فیلم های زیادی از مسابقات رقبا به خصوص خیبر دیده اند، همراه با بچه ها، بیایید انتقال دهیم و اجازه دهید. تصمیم نهایی را بگیرد

صبر کنیو کارت D وفصلی» روی نیمکت باشید

وی در ادامه سخنان خود در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم صدوریو کارت “برای”.فصلیسرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم پخش شود و آقای …فصلیآنها روی نیمکت هستند، حتی اگر نباشند و باید روی سکو باشند، مطمئنا تیم را هدایت خواهند کرد، ما سعی می کنیم خواسته ها و نظرات آنها را روی نیمکت منتقل کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد: امیدواریم امکان حضور آنها در کنار ما روی نیمکت وجود داشته باشد، تلاش باشگاه بر این است که این اتفاق بیفتد.

بختیاری زاده: از من خواستند ادامه بدهم

بختیاری زاده در ادامه صحبت های خود در پاسخ به این سوال که آیا همچنان در ترکیب استقلال خواهید بود؟ وی گفت: وظیفه من ماندن برای زمانی بود که باشگاه باید با آرامش مربی را جذب کند و مسئولیت را پذیرفتم و پس از آن تصمیم را به باشگاه سپردم و از سرمربی جدید درخواست شد. برای ادامه این کار من اینجا هستم تا در خدمت شما باشم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.