افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

قاتل خاموش در شازند 2 قربانی گرفت

  • کد خبر : 409490
قاتل خاموش در شازند 2 قربانی گرفت

آفتاب نیوز: بهروز ایران نژاد بعدازظهر جمعه افزود: ظهر امروز در گزارشی تلفنی با سامانه 115 مسمومیت یک مرد 21 ساله و یک زن 19 ساله در یکی از روستاهای شهرستان شازند گزارش شد. این مرکز و بلافاصله دو تیم فوریت های پزشکی به منطقه حادثه اعزام شدند. به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی […]

آفتاب نیوز:

بهروز ایران نژاد بعدازظهر جمعه افزود: ظهر امروز در گزارشی تلفنی با سامانه 115 مسمومیت یک مرد 21 ساله و یک زن 19 ساله در یکی از روستاهای شهرستان شازند گزارش شد. این مرکز و بلافاصله دو تیم فوریت های پزشکی به منطقه حادثه اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی، ادامه داد: با وجود انجام عملیات احیای قلبی ریوی توسط همکاران اورژانس و انتقال این 2 نفر به مرکز درمانی، تلاش ها به نتیجه نرسید و هر دو نفر از دست دادند. زندگی او زندگی می کند.

ایران نژاد افزود: اولین اقدام در موارد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، خارج کردن مصدوم از محل حادثه، بازکردن راه های هوایی و اکسیژن تراپی، خاموش کردن وسایل گازسوز و تماس فوری با اورژانس 115 است.

عملیات مشترک اعزام زمینی و هوایی حادثه دیدگان جاده ای تفرش

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان مرکزی از برخورد شدید دو خودروی تندر 90 و پژو در محور جفتان – دیزک تفرش خبر داد و گفت: در این حادثه که ساعت 11 صبح امروز رخ داد، یک نفر جان باخت. جان و سه نفر دیگر مجروح شدند.

ایران نژاد افزود: در این حادثه به دلیل شدت جراحات از 2 نفر از مصدومان درخواست اعزام بالگرد آمبولانس هوایی شد و مصدومان به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک منتقل شدند و سایر مصدومان نیز به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک منتقل شدند. بیمارستان والفجر تفرش.

شهرستان تفرش با بیش از 20 هزار نفر جمعیت در 85 کیلومتری شمال شرقی اراک مرکز استان مرکزی قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.