افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

مردم خانه های نوساز نمی خرند/ تقاضا برای این واحدها زیاد است

  • کد خبر : 409482
مردم خانه های نوساز نمی خرند/ تقاضا برای این واحدها زیاد است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: بر اساس آمارهای رسمی منتشر شده، پایین بودن قدرت خرید جمعیت باعث شده تا ساختمان های نوساز از اولویت خرید مردم حذف شود و در حال حاضر بیشترین تقاضا وجود داشته باشد. برای واحدهایی است که بین پنج تا 20 سال سن دارند. داود […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: بر اساس آمارهای رسمی منتشر شده، پایین بودن قدرت خرید جمعیت باعث شده تا ساختمان های نوساز از اولویت خرید مردم حذف شود و در حال حاضر بیشترین تقاضا وجود داشته باشد. برای واحدهایی است که بین پنج تا 20 سال سن دارند.

داود بیگی نژاد روز جمعه افزود: افزایش نقطه به نقطه اجاره بها در مرداد ماه امسال (نسبت به مرداد سال گذشته) 47.3 درصد به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید:

مالیات بر خانه های بالای 50 میلیارد تومان در مناطق مجلل تهران. این مالیات چقدر است؟

این دسته از مالکان از پرداخت مالیات معاف بودند + جزئیات

وی اعلام کرد: در مهرماه شاهد آرامش در بازار اجاره پایتخت بودیم و پرونده های پیشنهادی مالکان به مشاوران املاک افزایش یافت. این موضوع باعث کاهش قیمت های پیشنهادی مالکان و افزایش قدرت چانه زنی مستاجران شد.

این رئیس اتحادیه همچنین از رکود شدید حاکم بر بازار خرید و فروش مسکن خبر داد و اظهار داشت: این مشکل به دلیل گرانی و همچنین عدم حمایت لازم از سوی بانک هاست و باید گفت که تعداد قراردادها امضا شده نیازها را برآورده نمی کند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون آمار ماهانه قراردادهای خرید و فروش منعقد شده در پایتخت از چهار هزار قرارداد فراتر نمی رود.

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد قراردادهای خرید و فروش در شهر تهران به ترتیب در مناطق 5، 10، 2 ​​و 4 رخ داده است و طبق آمار، ساختمان های نوساز در اولویت خرید نبوده و بیشترین تقاضا را داشته اند برای واحدها بود پنج تا 20 سال

و افزود: در این راه به دلیل عدم توان اقتصادی مردم هزینه ای که باید صرف شود در سبد سازندگان برای تولید مسکن لحاظ نمی شود.

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: نکته قابل توجه این است که در شهرهای سواحل شمالی کشور که همواره متاثر از بازار املاک پایتخت هستند، شاهد قیمت های متفاوتی هستیم و در حال حاضر تعداد پرونده ها افزایش یافته است. تقریباً کمتر از قیمت (حتی تا 40٪ کمتر از قیمت های قبلی).

223223

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.