افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

اردوی یک روزه با حضور قاریان قرآن کریم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان در کاشان برگزار شد.

  • کد خبر : 409458
اردوی یک روزه با حضور قاریان قرآن کریم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، جمعی از اساتید و قاریان ممتاز و بین المللی حسینیه کشورمان الزهرایی مجموعه امام خمینی (ره) در قالب کاروان شهدای جبهه مقاومت راهی شهر کاشان شد. اعضای این کاروان قرآنی با حضور آران و بیدگل و مشهد اردهال ضمن زیارت ائمه جماعات این شهر با حضور عموم محافل قرآنی تجلیل […]

به گزارش خبرنگار مهر ، جمعی از اساتید و قاریان ممتاز و بین المللی حسینیه کشورمان الزهرایی مجموعه امام خمینی (ره) در قالب کاروان شهدای جبهه مقاومت راهی شهر کاشان شد.

اعضای این کاروان قرآنی با حضور آران و بیدگل و مشهد اردهال ضمن زیارت ائمه جماعات این شهر با حضور عموم محافل قرآنی تجلیل از شهدای غزه و لبنان و حمایت از جبهه مقاومت را برگزار کردند.

در لحظات اولیه حرکت این کاروان، آیت الکرسی با همخوانی و ثواب آن به روح شهدای غزه و لبنان تقدیم شد.

آشنایی عموم مردم با قرآن بر اساس رشد مخاطبان.

همچنین در دومین جلسه ترتیل و استماع قرآن کریم کاروان شهدای جبهه مقاومت در اردوی یک روزه آران و بیدگل و مشهد به اردهال اعزام شدند، پس از اقامه نماز مغرب و عشا در یکی از رواق های حرم مطهر سلطان علی بن محمد باقر (ع) در مشهد اردهال اقامه شد.

اجرای مراسم این محفل قرآنی توسط احمد ابوالقاسمی; این قاری بین المللی بر عهده قاری بین المللی بود که در ابتدا از شورای عالی قرآن با همکاری سازمان دارالقرآن تشکر کرد. الکریم وی با برپایی این برنامه گفت: ماهیت جلسات تلاوت و استماع قرآن، آمیختگی مخاطب با کلام وحی است.

وی گفت: در جامعه می بینیم که هر جا تداوم در انجام کارها وجود دارد و مشکلی تکرار می شود، این خود باعث همذات پنداری بیشتر مردم می شود و زمانی که مردم نسبت به آن احساس خوشایندی داشته باشند، زمانی است که می توان آن را حل کرد. ” انجام شد.” او مطمئن شد که این کار دائمی خواهد بود.

مهملح کارشناس برنامه های تلویزیونی تصریح کرد: قطعا اکثر ما با مناجات بیشتر از سایر دعاها آشنا هستیم چرا که مردم آن را در رسانه ها یا محافل محلی و رسمی زیاد شنیده اند. مسلماً اگر جلسات تلاوت و استماع بیشتری را شاهد باشیم، قطعاً نه تنها اشتیاق تلاوت ایجاد می کند، بلکه آیاتی را برای خود حفظ می کنند.

ابوالقاسمی برپایی چنین محفل قرآنی را در یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت تحسین کرد و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری تکلیف ما در مواجهه با آنچه در منطقه می گذرد روشن است و شاهد تقابل جبهه حق هستیم. و دروغ به نظر من آدم وظیفه شناس وجود ندارد و این اوج است. وقاحت و ددمنشی شاهد رژیم صهیونیستی بوده و همچنان در حق یا باطل مردم مظلوم غزه و فلسطین شک دارد؟

وی گفت: جامعه قرآنی باید در مطالبه حقوق مردم پیشتاز باشد و برگزاری جلسات و مراسمی که در آن شاهد پیوند با قرآن و کلام حق باشیم راه دفاع از حقوق مردم است. ” در غزه و لبنان مظلوم واقع شده و نارضایتی خود را از رژیم غاصب اعلام می کنند. اسرائیل و این در بخشی از تلاوت دوستان قاری که اشاراتی قرآنی به ماهیت این قوم شده است مشهود است.

اردوی یک روزه با حضور قاریان قرآن کریم در کاشان برگزار شد

ابوالقاسمی در پایان سخنان خود با آرزوی اینکه در آینده نزدیک شاهد جهانی بدون حاکمیت رژیم صهیونیستی باشیم، گفت: امیدوارم به برکت این مراسم و حضور کلام الله مجید این امر محقق شود. آخرین جلسه ای که در آن به وجود این رژیم اشاره خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تلاوت افتتاحیه این نشست توسط حبیب صداقت قاری ممتاز اجرا شد و سپس قاسم مقدمی قاری بین المللی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

در این مراسم سید محمد موسوی قهار به اقامه نماز و مناجات پرداخت و حسن نتیجه گیری این جلسه تلاوت و سماع با تلاوت حمیدرضا احمدی وفا بود.

در پایان این برنامه آیت الله رضا محمدی شاهرودی به ایراد سخنرانی دقایقی در خصوص عزت جامعه قرآنی و وظیفه مهمی که بر عهده آنان است، پرداخت.

کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت در راه است آران و بیدگل و مشهد اردهال در گذر از شهر مقدس قم به حضرت فاطمه معصومه (س) متوسل شدند و قرائت زیارت خود را توسط ابوالفضل قدیانی از قاریان ممتاز قرآن شنیدند.

حرکت کاروانیان به همت شورای عالی قرآن شکل گرفت و پیش از این این گروه عازم شهر ساروک زادگاه اعجاز قرآن حافظ کل کربلایی کاظم شده بودند. ساروقی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.