افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

کمک انگلیس به لبنان/ لندن خواستار آتش بس فوری در منطقه شد

  • کد خبر : 409400
کمک انگلیس به لبنان/ لندن خواستار آتش بس فوری در منطقه شد

آفتاب نیوز: این بسته تجهیزات و ملزومات پزشکی که توسط نیروهای سلطنتی بریتانیا ارائه شده است، توسط صندوق امنیت یکپارچه بریتانیا تامین می شود و به حمایت از نیروهای مسلح لبنان کمک می کند. به گزارش پایگاه خبری سفارت انگلیس در بیروت، سفارت انگلیس در بیروت در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای مسلح لبنان […]

آفتاب نیوز:

این بسته تجهیزات و ملزومات پزشکی که توسط نیروهای سلطنتی بریتانیا ارائه شده است، توسط صندوق امنیت یکپارچه بریتانیا تامین می شود و به حمایت از نیروهای مسلح لبنان کمک می کند.

به گزارش پایگاه خبری سفارت انگلیس در بیروت، سفارت انگلیس در بیروت در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای مسلح لبنان برای امنیت و ثبات آینده لبنان و منطقه وسیع تر به عنوان تنها نیروی نظامی مشروع لبنان ضروری است.

در ادامه این بیانیه آمده است: بیش از یک دهه است که بریتانیا از طریق آموزش، راهنمایی و تامین تجهیزات از نیروهای مسلح لبنان به عنوان یک شریک قابل اعتماد حمایت جدی کرده است و از سال 2009، لندن بیش از 34000 پرسنل نظامی را آموزش داده است. لبنانی و بیش از 106 میلیون پوند بودجه اختصاص داده است “لندن همچنین به ساختن تقریبا 80 پست دیده بانی مرزی و پایگاه عملیاتی به عنوان بخشی از تلاش ها برای حمایت از امنیت مرزی لبنان کمک کرده است.”

در این بیانیه همچنین آمده است: “نخست وزیر، وزیر خارجه و وزیر دفاع بریتانیا همچنان خواستار آتش بس فوری و افزایش کمک های بشردوستانه در لبنان و غزه به منظور ایجاد فضا برای راه حل سیاسی هستند. وزارت امور خارجه انگلیس به همه شهروندان خود توصیه می کند که فوراً لبنان را ترک کنند و اقدامات متعددی را برای حمایت از این امر ترتیب داده است، از جمله پروازهای چارتر از لبنان در هفته های اخیر.

سفارت انگلیس در بیروت نیز ادامه داد: لندن کاملا متعهد به صلح در خاورمیانه است. انگلیس همچنین اولین کشور گروه 7 است که به کاهش تنش در منطقه ادامه می دهد. آتش بس راه را برای بازگشت غیرنظامیان در دو سوی مرز به خانه های خود باز می کند.»

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.