افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

درخواست سخنگوی شورای سیاسی ائمه جمعه از مردم در خصوص سوء قصد به امام جمعه کازرون

  • کد خبر : 409392
درخواست سخنگوی شورای سیاسی ائمه جمعه از مردم در خصوص سوء قصد به امام جمعه کازرون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنگوی شورای سیاسی ائمه جمعه با اشاره به برخی شایعات مبنی بر ضرب و شتم امام جمعه در کازرون گفت: از مردم عزیز تقاضا داریم به هیچ شایعه بی اساس در این زمینه و به هیچ عنوان توجه نکنند. شایعه دقیق و اطلاعات موثق از طریق شورای سیاسی ائمه جمعه و […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنگوی شورای سیاسی ائمه جمعه با اشاره به برخی شایعات مبنی بر ضرب و شتم امام جمعه در کازرون گفت: از مردم عزیز تقاضا داریم به هیچ شایعه بی اساس در این زمینه و به هیچ عنوان توجه نکنند. شایعه دقیق و اطلاعات موثق از طریق شورای سیاسی ائمه جمعه و سخنگوی این شورا اعلام خواهد شد.

به گزارش شفقنا، نوری سخنگوی شورای سیاسی ائمه جمعه گفت: متاسفانه حجت الاسلام صباحی امام جمعه محبوب و مردمی شهرستان کازرون در یک حمله ناجوانمردانه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و برای مداوا به مرکز درمانی اعزام شد بعد از اقامه نماز جمعه .

وی افزود: با خانواده حجت الاسلام صباحی و مردم قدرشناس و شریف شهرستان کازرون ابراز همدردی می کنیم و از مسئولان انتظامی و امنیتی می خواهیم با دقت و حساسیت به انگیزه و دلایل این حادثه دلخراش رسیدگی کنند.

حجت الاسلام نوری گفت: در حال حاضر مدیر محترم شورای سیاسی جمعه امام و نمایندگان شورا در استان پیگیر موضوع هستند و حتما پس از اطمینان از صحت اطلاعات تکمیلی را به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند. . و اعتبار

وی افزود: آنچه اکنون باید بگوییم این است که از مردم عزیز می خواهیم از طریق مؤسسه امامت جمعه و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و سخنگوی شورا به شایعات بی اساس در این زمینه و اطلاع رسانی دقیق و موثق توجه نکنند. . مردم خمیت معرفی خواهند شد. ایران عزیز و بزرگوار اسلامی.

2929

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.