افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

دریادار سیاری: راه شهدای مقاومت ادامه خواهد داشت

  • کد خبر : 409339
دریادار سیاری: راه شهدای مقاومت ادامه خواهد داشت

رئیس ستاد کل ارتش و معاون هماهنگ کننده ارتش شهادت رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان را تسلیت گفت. به گزارش ایسنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد کل ارتش و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی شهادت سیدهاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان را تسلیت گفت. […]

رئیس ستاد کل ارتش و معاون هماهنگ کننده ارتش شهادت رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد کل ارتش و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی شهادت سیدهاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت عالم مجاهد فی سبیل الله حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین رضوان الله تعالی علیه رئیس شورای اجرایی و یکی از رهبران برجسته حزب الله لبنان که نقش مهمی در محور مقاومت داشت. مبارزه با استبداد و جنایات رژیم صهیونیستی مایه عبرت و خاطره بود. این شهید بزرگوار جبهه مقاومت به عنوان نمونه ای از صالحین رضی الله عنه پس از عمری مجاهدت در راه آزادی قدس شریف سرانجام به پرچمدار مقاومت پیوست. و دوست قدیمی اش شهید سید حسن نصرالله (ره) و دیگر فرماندهان و شهدای راه آزادسازی قدس.

بدون شک جنایات رژیم صهیونیستی صفاک و نقشه های خصمانه آن در ترور رهبران و شخصیت های برجسته محور مقاومت و همچنین شهادت بیش از 50 هزار نفر از مردم غیرنظامی و بی دفاع، نه تنها نمی تواند کوچکترین موجب شود. لطمه به اراده مقاومت، بلکه شعله های مقاومت را بیش از پیش روشن می کند و ایمان و اعتقاد به این راه پرشکوه و نورانی آن را قوی تر و ریشه دارتر می کند و راه همه شهدای مقاومت در برابر این راه ادامه خواهد داشت. رژیم منحوس و شرور و به فرموده فرمانده معظم کل جبهه، حمایت از رژیم صهیونیستی جبهه شرارت است و در مقابل این جبهه شرارت، جبهه مقاومت ایستاده است و به فضل الهی پیروزی نهایی از آن است. به آن جبهه مقاومت
و هر کس خدا و رسولش و کسانی را که ایمان آورده اند دوست بگیرد، حزب الله پیروز است.

این جراحت بزرگ را به حضرت ولی عصر (عج)، فرماندهان و رزمندگان مقاومت به ویژه مردم مقاوم لبنان و فلسطین و خانواده معزز شهید صفی الدین تبریک و تهنیت عرض می نمایم. با عرض تسلیت به درگاه خداوند رحمان، برای آن شهید بزرگوار و سایر شهدای محور مقاومت، رحمت و مغفرت با انبیاء و اولیای خدا مسالت دارم.
رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب الله سیاری

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.