افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

اطلاعیه بانک مرکزی به 10 بانک پرداخت وام تجاری مورد نیاز از منزل

  • کد خبر : 409333
اطلاعیه بانک مرکزی به 10 بانک پرداخت وام تجاری مورد نیاز از منزل

به گزارش بازار، بانک مرکزی به بانک هایی که خط اعتباری شرکت های ملی را پرداخت نکرده اند هشدار داد و تاکید کرد: پرداخت کارمزد تعیین شده برای آن بانک طبق قانون مربوطه (قانون تشکیلات شرکت های ملی) و در صورت عدم اعمال الزامی است. قانون را می توان از مراجع ذیصلاح پیگیری کرد. بانک […]

به گزارش بازار، بانک مرکزی به بانک هایی که خط اعتباری شرکت های ملی را پرداخت نکرده اند هشدار داد و تاکید کرد: پرداخت کارمزد تعیین شده برای آن بانک طبق قانون مربوطه (قانون تشکیلات شرکت های ملی) و در صورت عدم اعمال الزامی است. قانون را می توان از مراجع ذیصلاح پیگیری کرد.

بانک مرکزی همچنین تاکید کرده است که مدیران بانک‌ها واحدهای ذیربط را جهت تسریع در پرداخت تسهیلات فوق هدایت کنند.

این اخطار به تجارت، مهر ایران، رسالت، تعاونی توسعه، صادرات، ملی، رفاه، ملت، سپه و پست بانک داده شده است.

به گزارش تسنیم، بر اساس ماده 18 قانون ساماندهی و حمایت از بنگاه های ملی، بانک مرکزی موظف است هر ساله سهمیه ای را که می تواند از محل منابع قرض الحسنه و از منابع عادی بانکی در اختیار ستاد قرار دهد. . سامانه، لذا ستاد بر اساس اولویت انواع مشاغل مبدأ، در مواجهه با تعیین سهمیه استانی، اقدامات لازم را انجام داد.

بر این اساس بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانک های عامل (ملی، تعاون توسعه، صادرات، تجارت، ملت، سپه، رفاه، مهریران، رسالت و پست بانک) در سال 1403 مقررات اعطای وام مشاغل خانگی را ابلاغ کرد. .

لازم به ذکر است وام قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال انفرادی در سال جاری 150 میلیون تومان و برای کارفرما برای ایجاد اشتغال برای 40 نفر حداکثر 4 میلیارد تومان با سود 4 درصد است.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشاغل خانگی، خدمات بانکی، خدمات وام،

لازم به ذکر است که بر اساس قانون ساماندهی و پشتیبانی مشاغل خانگی، مشاغل خانگی شامل فعالیت هایی است که توسط یکی از اعضای خانواده یا اعضای خانواده در فضایی مسکونی در قالب طرح کسب و کار بدون ایجاد مزاحمت یا مزاحمت انجام می شود. آرامش مناطق مسکونی مجاور واحدها و منجر به تولید خدمات یا کالاهای قابل فروش در بازار خارج از محیط مسکونی می شود.

بر اساس مصوبات رئیس سازمان و پشتیبانی مشاغل داخلی، حوزه‌های مشاغل داخلی در زمینه‌های صنایع دستی، فرش دستباف، تولیدات دامی، ماهیگیری، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، عشایری، تولیدات گیاهی، تولید صنعت و خدمات)، فعالیت فرهنگی و هنری است و بر این اساس انواع شرکت های خانگی و زیرمجموعه های آنها در سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قسمت شرکت ها قرار گرفته است .

متقاضیان استخدام در منزل باید به سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (به نشانی www.mcls.gov.ir) مراجعه و بسته به نوع فعالیت یکی از فرم های ثبت نام (مستقل – تحت پوشش – حمایتی) را تکمیل کنند. . فرم های تکمیلی مورد نظر توسط دستگاه اجرایی ذیربط بررسی و در صورت تایید طرح توسط دستگاه اجرایی، پرونده متقاضی به اداره کل تعاون، کار و تامین اجتماعی ارسال و مجوز مربوطه صادر خواهد شد. متقاضیان ارائه شده توسط سازمان بهزیستی پس از تایید طرح در دستگاه اجرایی مربوطه، مجوز برای تایید نهایی به سازمان بهزیستی ارسال می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.