افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

قیمت بنزین افزایش نمی یابد/ تاجگردون گزارش داد

  • کد خبر : 409318
قیمت بنزین افزایش نمی یابد/ تاجگردون گزارش داد

به گزارش رکنا، غلامرضا تاجگردون روز جمعه در جمع خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: رئیس جمهور مانند همیشه موضوعی را در خصوص قیمت بنزین و بر اساس واقعیت های موجود جامعه مثل همیشه با شفافیت مطرح کرده است، اما این بدان معناست که این قیمت باعث افزایش قیمت بنزین می شود. گران تر و تایید […]

به گزارش رکنا، غلامرضا تاجگردون روز جمعه در جمع خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: رئیس جمهور مانند همیشه موضوعی را در خصوص قیمت بنزین و بر اساس واقعیت های موجود جامعه مثل همیشه با شفافیت مطرح کرده است، اما این بدان معناست که این قیمت باعث افزایش قیمت بنزین می شود. گران تر و تایید شده باشد.” در بودجه نخواهد بود و خود رئیس جمهور نیز مخالف هرگونه افزایش قیمت است زیرا جامعه آمادگی و انعطاف پذیری ندارد.

وی تصریح کرد: البته بهتر است عده ای که در بطن و متن جامعه و تصمیم گیری و پشت صحنه واقعیت های اقتصادی موجود نیستند و تجربه انجام این کار را ندارند، تکان نخورند. به این موضوع رسیدگی کنید و بیش از این به مردم آسیب نرسانید.

تاجگردون یادآور شد: مردم باید بدانند دولت و مجلس در کنار آنها هستند و با تمام اختیارات و توانمندی های قانونی و تخصصی بودجه ای در راستای حمایت از مردم و بهبود وضعیت معیشتی، رفاهی و اقتصادی مردم تهیه خواهیم کرد. ملت بزرگ از ایران

وی افزایش قیمت بنزین را علاقمندان به آسیب رساندن به مردم خواند و تاکید کرد: به این افراد که جایی برای تصمیم گیری در دولت ندارند توصیه می شود با هموطنان مهربان تر باشند.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور تصمیم دارد واقعیت های اقتصادی جامعه را برای مردم روشن کند و بخشی از آن قیمت بنزین است.

تاجگردون تصریح کرد: گروهی با استفاده از این موضوع برای بهره برداری سیاسی یا منافع خود اقدام به افزایش قیمت بنزین کردند.

وی با یادآوری اینکه مردم به آرامش نیاز دارند، گفت: با عقل مردم بازی نکنید.

تاجگردون با اشاره به اینکه کمیسیون تلفیق بودجه سال 1404 به تازگی کار خود را آغاز کرده است، تاکید کرد: در این کمیسیون با در نظر گرفتن واقعیت های جامعه، محدودیت منابع، مشکلات معیشتی مردم و نیازهای جامعه تصمیم گیری می شود.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.