افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

کاهش فروش سه ماهه آیفون در چین

  • کد خبر : 409297
کاهش فروش سه ماهه آیفون در چین

بر اساس گزارش‌های بازار، داده‌های شرکت تحقیقاتی IDC در روز جمعه نشان داد که اپل با سهم 15.6 درصدی در رتبه دوم بازار چین و 0.5 درصد کاهش نسبت به سال گذشته و هواوی با 15.3 درصد قرار گرفته‌اند. سوم ویوو که عمدتاً گوشی‌های ارزان قیمت می‌فروشد، با 18.6 درصد سهم بازار، پرفروش‌ترین گوشی بود. […]

بر اساس گزارش‌های بازار، داده‌های شرکت تحقیقاتی IDC در روز جمعه نشان داد که اپل با سهم 15.6 درصدی در رتبه دوم بازار چین و 0.5 درصد کاهش نسبت به سال گذشته و هواوی با 15.3 درصد قرار گرفته‌اند. سوم ویوو که عمدتاً گوشی‌های ارزان قیمت می‌فروشد، با 18.6 درصد سهم بازار، پرفروش‌ترین گوشی بود.

هوآوی برتری اپل را با بازگشت ناگهانی به بخش گوشی های رده بالا و عرضه سری «میت 60» که به گفته تحلیلگران از تراشه های ساخت چین استفاده می کند، به چالش کشید. غول فناوری چینی با جدیدترین مدل Pura 70 خود که در اوایل سال جاری عرضه شد، موقعیت اپل را بیشتر به چالش کشید.

اپل در چین با مشکلات دیگری از جمله محدودیت استفاده از آیفون در برخی سازمان های دولتی مواجه شده است. از آن زمان، این شرکت آمریکایی با تخفیف های قابل توجه در فروش آیفون سعی کرده فروش خود را افزایش دهد.

فروش سری جدید آیفون 16 که از 20 سپتامبر آغاز شد، تا حدودی به عملکرد مالی سه ماهه اپل در بازار چین کمک کرد. هواوی در همان روز از یک گوشی تاشو سه تکه رونمایی کرد.

داده‌های شرکت تحقیقاتی Counterpoint نشان می‌دهد که آیفون‌های جدید شروعی قوی در چین داشته‌اند و فروش آن در سه هفته اول پس از عرضه در مقایسه با مدل‌های سال ۲۰۲۳، 20 درصد افزایش یافته است برندهای موجود در بازار چین با عرضه سالانه محصول جدید خود و سهم بازار 15.6 درصدی. انتظار می رود تقاضای بازار برای سری آیفون 16 در آینده با افزایش اطلاعیه های بعدی در بازار و عرضه هدفون اپل ویژن پرو به تدریج برآورده شود.

بر اساس گزارش رویترز، به طور کلی، فروش گوشی های هوشمند در چین با 3.2 درصد افزایش به 68.78 میلیون دستگاه در سه ماهه سوم رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.