افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

نقش و جایگاه مهم دانش آموزان در پیشرفت و توسعه کشور – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 409236
نقش و جایگاه مهم دانش آموزان در پیشرفت و توسعه کشور – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به روز جوانان و بسیج دانشجویی اظهار داشت: این روز به مناسبت شهادت شهید حسین فهمیده است. نوجوانی 13 ساله با سن کم اما با دانش فراوان به نام روز جوان و دانش آموز نامگذاری […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به روز جوانان و بسیج دانشجویی اظهار داشت: این روز به مناسبت شهادت شهید حسین فهمیده است. نوجوانی 13 ساله با سن کم اما با دانش فراوان به نام روز جوان و دانش آموز نامگذاری شده است.

وی گفت: بسیج دانشجویی فرصتی برای آشنایی نسل جوان با ارزش های انقلاب و دفاع مقدس است و بر تقویت روحیه انقلابی، دین و هویت آنان تاکید کرد.

وی همچنین نقش دانش آموزان بسیجی را در ایجاد خوداتکایی ملی برشمرد و آنان را سربازان آینده کشور خواند که با علم، تجربه و روحیه بسیجی می توانند در سازندگی کشور موثر باشند.

مطهری اصل در خصوص سالگرد اولین شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی گفت: به مناسبت گرامیداشت سالگرد این شهید بزرگوار مجلسی با کرامت در مسجد مقبره تبریز برگزار می شود.

خطیب جمعه از تبریز تصریح کرد: دانش آموزان مسئولان و متولیان آینده کشور خواهند بود و اداره امور در دست آنان خواهد بود لذا باید به بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش در آموزش و پرورش آنان توجه ویژه شود. من دارند

وی افزود: امروز در فلسطین جوانان 14 و 15 ساله در صف مقاومت قرار دارند، با وجود از دست دادن عزیزانشان، هنوز حاضر به تسلیم در برابر ظلم استکبار نیستند.

امام جمعه تبریز گفت: آمریکا و صهیونیست های جهان باید بدانند که می فهمند احمد جعفر اشتباهات (او یک پسر 17 ساله لبنانی و عضو حزب الله لبنان بود که در 29 آبان 1361 با خودروی پر از مواد منفجره خود به یکی از ساختمانهای نظامی ارتش اسرائیل در شهر صور حمله انتحاری کرد. افسران، سربازان و عوامل اسرائیلی. شابک در این حمله جان باختند) نمی توانند اسلام و مسلمین را نابود کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.