افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

برخورد اجباری و خشونت آمیز در حوزه حجاب نتیجه عکس دارد

  • کد خبر : 409226
برخورد اجباری و خشونت آمیز در حوزه حجاب نتیجه عکس دارد

آفتاب نیوز: سردار مومنی وزیر کشور با حضور در دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با این مرجع عالیقدر دیدار و گفتگو کرد. آیت الله مکارم شیرازی در این دیدار به انتظارات مردم از مسئولان اشاره کرد و ابراز داشت: با تغییر مسئولان باید پیشرفت امور کشور پیش رفت و مشکلات مادی و معنوی […]

آفتاب نیوز:

سردار مومنی وزیر کشور با حضور در دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با این مرجع عالیقدر دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله مکارم شیرازی در این دیدار به انتظارات مردم از مسئولان اشاره کرد و ابراز داشت: با تغییر مسئولان باید پیشرفت امور کشور پیش رفت و مشکلات مادی و معنوی مردم کاهش یابد.

به گزارش رسا، وی نقد سازنده را موثر دانست و خاطرنشان کرد: نقد باید منطقی باشد نه تخریبی و منتقدان ضمن ابراز دلسوزانه انتقادات خود، راهکار ارائه دهند.

این مرجع تقلید به مشکلات اقتصادی مردم نیز اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع تورم و افزایش ارز یکی از مشکلات کلیدی کشور است که نه تنها در دولت جدید کاهش نیافته است؛ بلکه در دولت جدید هم از مشکلات اقتصادی مردم کاسته شده است. نیز افزایش یافته است.

آیت الله مکارم شیرازی بالا بودن اجاره بهای مسکن و مشکلات مستاجران را برشمرد و اظهار داشت: اجاره بها مسکن بی رویه و بدون قانون افزایش می یابد.

وی اعتیاد را عامل بسیاری از مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از سرقت ها و موارد مشابه ناشی از اعتیاد به مواد مخدر است که متاسفانه دستیابی به آن بسیار آسان است.

استاد برجسته درس خارج از سمینار این گفته که همه مشکلات ناشی از تحریم ها و عوامل خارجی یا مسئولان سابق است را نادرست دانست و تاکید کرد: علت بسیاری از مشکلات کم کاری و اشتباه خودمان است و باید تلاش کنیم تا این موضوع تغییر کند. وضعیت

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه حجاب از مطلقات اسلام است، تصریح کرد: برخی افراد با کتاب و برنامه های دیگر اقدام به تخریب حجاب زنان می کنند که باید ضمن آموزش صحیح حجاب به زنان از این امر پرهیز کرد. البته باید توجه داشت که برخورد قهری و خشونت آمیز در این زمینه نتیجه معکوس دارد.

این مرجع تقلید از شهر مقدس قم به عنوان پایتخت معنوی کشور نام برد و خواستار تسهیل دسترسی و تامین امنیت مردم در زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و تبلیغ مکان قم شد. .

وی در ادامه به مشکلات شهر قم اشاره کرد و به مشکل نبود فرودگاه در قم اشاره کرد و از بی توجهی مسئولان کشوری گلایه کرد.

در پایان این دیدار آیت الله مکارم شیرازی از زحمات استاندار سابق تشکر و برای استاندار جدید آرزوی موفقیت کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.