افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

یک جایزه میلیون دلاری در انتظار این افراد است

  • کد خبر : 409219
یک جایزه میلیون دلاری در انتظار این افراد است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و بر اساس گزارش دیجیاتو، پیش از در دسترس قرار دادن قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل در هفته آینده، محققان امنیتی اعلام کردند که در صورت یافتن آسیب پذیری های امنیتی هوش اپل برای یک میلیون دلار به آنها پرداخت خواهند کرد. سازنده آیفون، که قصد دارد هفته آینده iOS 18.1 را […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و بر اساس گزارش دیجیاتو، پیش از در دسترس قرار دادن قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل در هفته آینده، محققان امنیتی اعلام کردند که در صورت یافتن آسیب پذیری های امنیتی هوش اپل برای یک میلیون دلار به آنها پرداخت خواهند کرد.

سازنده آیفون، که قصد دارد هفته آینده iOS 18.1 را با برخی از قابلیت‌های هوش اپل منتشر کند، در پستی در وبلاگ امنیتی اپل، برنامه‌ای را برای کشف آسیب‌پذیری‌ها در پلتفرم Private Cloud Compute یا PCC خود اعلام کرد. این شرکت در مورد پلتفرم خود نوشت: «Private Cloud Compute نیازهای محاسباتی پیچیده Apple Intelligence را انجام می دهد و در عین حال امنیت و حریم خصوصی نوآورانه ای را ارائه می دهد.

پاداش های مالی برای کشف آسیب پذیری های هوش مصنوعی

اپل می‌گوید اگر محققی بتواند از راه دور کدهای مخرب را روی سرورهای محاسبات ابری خصوصی خود اجرا کند، تا یک میلیون دلار جایزه دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، اگر روشی برای استخراج اطلاعات حساس از کاربران یا درخواست‌هایی که از هوش مصنوعی کرده‌اند پیدا شود، محقق آن جایزه 250 هزار تومان دریافت کنید

علاوه بر این، اپل برای «هر مشکل امنیتی که تأثیر قابل توجهی داشته باشد» پاداش هایی را تعریف کرده است و در دسته بندی آن قرار نمی گیرد.

شرکت‌های صنعت فناوری مانند اپل و مایکروسافت برنامه‌های «Bug Bounty» را معرفی کرده‌اند که پاداش‌های مالی را به هکرها و محققان امنیتی ارائه می‌دهند تا به‌طور خصوصی اشکالات و آسیب‌پذیری‌های محصولات خود را گزارش کنند.

غول آیفون همچنین یک راهنمای امنیتی منتشر کرده است که جزئیات فنی PCC را شرح می دهد، یک “محیط تحقیقات مجازی” که می تواند روی مک با Apple Silicon، 16 گیگابایت رم، آخرین پیش نمایش توسعه دهنده macOS Sequoia 15.1 و کد منبع PCC نصب شود.

۲۲۷۲۲۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.