افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

اگر اسرائیل اشتباه کند، عملیات وعده صادق 3 آنها را شکست می دهد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 409189
اگر اسرائیل اشتباه کند، عملیات وعده صادق 3 آنها را شکست می دهد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته دانشگاه تهران اظهار داشت: امیرالمومنین علی علیه السلام در خطبه 188 نهج البلاغه می فرماید حریم خود را برای خدا حفظ کنید و خدا را به خاطر نعمت های فراوانی که به شما ارزانی داشته سپاسگزار باشید. و افزود: […]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته دانشگاه تهران اظهار داشت: امیرالمومنین علی علیه السلام در خطبه 188 نهج البلاغه می فرماید حریم خود را برای خدا حفظ کنید و خدا را به خاطر نعمت های فراوانی که به شما ارزانی داشته سپاسگزار باشید.

و افزود: یکی از مضامین توحید این است که التزام به دین همواره با توطئه همراه است. دین هزینه دارد و برای حفظ آن باید هزینه ها را پرداخت کرد.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: این یک واقعیت است و یک توهم نیست و در طول تاریخ نیز چنین بوده است. هدف دشمنان خاموش کردن نور دین و آزار و اذیت و کشتن شماست تا جایی که دین خود را رها کنید اما به فضل الهی در این 45 سال انقلاب اسلامی به آن نرسیده اند و نخواهند شد. به آن دست یابد.

اگر اسرائیل مرتکب اشتباهی شود، عملیات صادق 3 آنها را در هم خواهد شکست

وی با اشاره به اقدامات اشغالگران قدس و برخی اظهارات مسئولان این رژیم در خصوص اقدام نظامی علیه کشورمان، گفت: اگر اسرائیل اشتباه کند، عملیات صادق 3 آنها را شکست خواهد داد.

آیت الله خاتمی در ادامه با اشاره به آیه ای از قرآن گفت: خداوند در آیه 71 سوره نساء می فرماید همیشه آماده باشید. دشمن از شما می خواهد که این را نادیده بگیرید. در این آیه شریفه مقدمات نظامی، فرهنگی، اقتصادی، روانی و انواع تمهیدات گنجانده شده است.

وی ادامه داد: الحمدلله ملت ما آماده و متحد است و در مقابل دشمن پیروز بیرون آمده است.

امام جماعت موقت تهران با اشاره به موضوع گذشت و مرگ گفت: یاد مرگ و ابدیت که شامل حضور مؤمنان در نماز جمعه است.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به سالروز مخالفت امام خمینی (ره) با قانون سرمایه گذاری در دوران پهلوی، گفت: امروز ۱۳ آبان سالروز صدور ابلاغیه امام خمینی (ره) و مخالفت با پذیرش قانون است. قانون کاپیتالیزاسیون در سال 1343 که شاه مصونیت آمریکایی ها را رد کرد. این طوری پذیرفته شد که در آن زمان سگ آمریکایی در این کشور مصونیت داشته باشد و نفر اول کشور مصونیت نداشته باشد. امام این را شنید و اعلام کرد که عزت و عظمت ایران سرکوب شده است. آنها از تهدید علما و مراجع اسلام در نجف، قم، تهران، شیراز و مشهد خبر دادند.

وی ادامه داد: گرچه آن روز قیام بزرگ رخ نداد، اما بذر انقلاب کاشته شد و در سال 57 همه ایران مرگ بر آمریکا شد، بنابراین فریاد و فریاد قهرمانان را ارج می نهیم.

آیت الله خاتمی با اشاره به شهادت رهبران مقاومت گفت: شاهد شهادت دو قهرمان بودیم. ابتدا آقای یحیی سنور که 20 سال در زندانهای رژیم صهیونیستی شکنجه شد و در پایان عمر به بهترین نحو ممکن به شهادت رسید و جسورترین افراد که رژیم جنایتکار صهیونیستی هستند به شهادت رسیدند. او این شهادت تبریک و البته تسلیت به بازماندگان است. هر چند اگر یک نفر به شهادت برسد بیشتر یک تبریک است، آن هم به دست افراد پستی مثل رژیم صهیونیستی.

سید مجاهدی بی پروا و فداکار بود.

وی افزود: دومین قهرمانی که این روزها مد شده و پس از شهادت رهبر حزب الله «سید حسن نصرالله» به شهادت رسید، شهید «سید هاشم صفی الدین» است که به قدری بمباران شد که اجازه نداد جنازه ها بروند. آورده شود

آیت الله خاتمی تصریح کرد: شهید سید هاشم صفی الدین، سید مجاهدی به تعبیر مقام معظم رهبری بی تدبیر و از خودگذشتگی بود. ستاره درخشان دیگری در آسمان جهاد در راه قدس شریف زینت بخشید. او یکی از برجسته ترین شخصیت های حزب الله و از دوستان همیشگی سید حسن نصرالله بود. شخصیتی که به معنای دقیق کلمه می توانست جای خالی سیدحسن را پر کند پس چه خوب است که در راه دین و ایمانشان با این همه عشق به دیدار دوستشان رفته اند.

سرپرست امام جمعه تهران با بیان اینکه امروز سالروز شهادت «آرمانعلی واردی» است که مظلومانه به شهادت رسید، در خصوص موضوع جزایر سه گانه ایرانی، گفت: از سال 1350 شمسی که بحرین واگذار شد، تاریخ سه موضوع جزایر سه گانه یعنی جزیره بوموسی، جزیره تنب بزرگ و جزیره تنب کوچک مطرح شده است. [کشورهای جنوب خلیج فارس] اما این بار یک تفاوت وجود دارد، تفاوت این است که سه کشور اروپایی به آنها پیوسته اند.

در حال تکمیل…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.