افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

مردم در کمپین همبستگی ایران برای کمک به مظلومان لبنان و فلسطین به روستاها هجوم آوردند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 409127
مردم در کمپین همبستگی ایران برای کمک به مظلومان لبنان و فلسطین به روستاها هجوم آوردند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، «ایمان عطارزاده» دبیر ستاد ملی ایران همدل در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته دانشگاه تهران گفت: اکتشاف ایران همدلی بعدی از زمان شیوع بیماری کرونا در سال 2018، زندگی و تجارت مردم به طور جدی مزاحم شدند، این طوری طراحی شد. وی افزود: با سخنرانی حضرت آقا […]

به گزارش خبرنگار مهر، «ایمان عطارزاده» دبیر ستاد ملی ایران همدل در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته دانشگاه تهران گفت: اکتشاف ایران همدلی بعدی از زمان شیوع بیماری کرونا در سال 2018، زندگی و تجارت مردم به طور جدی مزاحم شدند، این طوری طراحی شد.

وی افزود: با سخنرانی حضرت آقا در 29 فروردین ۱۳۹۹ که به صورت با پخش تلویزیونی، ایشان مردم را به کمک و کمک به یکدیگر و همفکری و کمک صادقانه توصیه کردند و این موضوع فصل جدیدی در همکاری اجتماعی مردم و صحنه های باشکوه کمک، دستگیری و کمک متقابل با شعار «از دیگری» ایجاد کرد. «گره باز کنیم» در راستای گره گشایی از مردم بود. اتفاق افتاد.

عطارزاده تاکید کرد: تولید ماسک، دستکش، ضدعفونی معابر، تهیه بسته های معیشتی، رسیدگی به بیماران کرونا و دفن اموات آنها، خلع ید از مشاغل. صدمه دیده به برکت ایثار مردم لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و با عنایت نهادهایی مانند کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور توانستیم با ارتقای توانمندی ها صحنه های باشکوهی خلق کنیم. کشور و حضور اقشار مختلف مردم کمک های زیادی کرد. جمع آوری کنید تبدیل شود.

حمدل دبیر ستاد ملی ایران با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان گفت: اخیر که در فلسطین، غزه و اخیراً در لبنان با حملات به طرز وحشیانه ای رژیم اشغالگر روی داد و خانه‌ها، خانه‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها و زیرساخت‌های شهری و روستایی و حتی چادرهای آوارگان مورد حمله و حمله قرار گرفت. به طرز وحشیانه ای رژیم کودک کش رژیم اشغالگر قدس امن نیست، بنابراین این امر باعث شده است که مردم به دنبال ثبات از هم نوعان خود بشتابند.

عطارزاده گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به مردم فرمودند بر همه مسلمانان واجب است با امکانات خود در کنار لبنان و فلسطین باشند و در این راستا هستیم. اکتشاف ایران همدل در مرحله چهارم با شعار بانی مردم اعضای یکدیگرند.

وی ادامه داد: ما شاهد اهدای پول، امکانات و طلا برای کمک به همنوعان خود به عنوان یک وظیفه انسانی هستیم و واقعیت این است که این جهاد با ثروت و اطاعت امر خداوند برای کمک به جبهه است. استقامت و مردم مظلوم لبنان و فلسطین به میدان آمدند و صحنه های باشکوهی خلق کردند.

عطارزاده تصریح کرد: صحنه هایی که قلم نمی تواند بنویسد و دوربین های خبری نمی توانند منعکس شوند. جهاد زنان را با طلای خود یا جهاد یکی را شاهد باشید کشاورز یا یک خانه شوشتری خوب اهدا کنید، نان بپزید و همچنین کلاه بافتنی و غیره. شال و این نوع کمک و مردم یک مسابقه خیریه است. باشد دادند و شروع کردند.

وی ادامه داد: ما سپاسگزار و قدردان محبت مردم به شیعیان و مجاهدان هستیم. استقامت ایستادند و هر کاری که از دستشان بر می آمد برای کمک انجام دادند. مردمی که از اول انقلاب در جنگ و سازندگی به کمک انقلاب آمدند. سلول و زلزله به آنها کمک کرد و الان در جبهه هستند. استقامت آنها کمک می کنند

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.