افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

تغییر چشمگیر تانک روسی برای چالش جدید در آلبانی + عکس

  • کد خبر : 409117
تغییر چشمگیر تانک روسی برای چالش جدید در آلبانی + عکس

آفتاب نیوز: مسابقات اوزان غیرالمپیکی قهرمانی جهان از 16 تا 19 آبان ماه در تیرانا برگزار می شود و تیم کشورمان متشکل از رضا مومنی در 61 کیلوگرم، سینا خلیلی در 70 کیلوگرم، محمد نخودی در 79 کیلوگرم و کامران قاسم پور در مسابقات قهرمانی حضور خواهند داشت. در 92 کیلوگرم باز کردن دسته ترکیب […]

آفتاب نیوز:

مسابقات اوزان غیرالمپیکی قهرمانی جهان از 16 تا 19 آبان ماه در تیرانا برگزار می شود و تیم کشورمان متشکل از رضا مومنی در 61 کیلوگرم، سینا خلیلی در 70 کیلوگرم، محمد نخودی در 79 کیلوگرم و کامران قاسم پور در مسابقات قهرمانی حضور خواهند داشت. در 92 کیلوگرم باز کردن دسته

ترکیب تیم روسیه را منتخبان آخرین رقابت قهرمان کشورشان تشکیل می دهند که زیر نظر حاجی مراد گاتسالوف آخرین تمرین خود را پس از غیبت روسیه در بازی های المپیک 2024 پاریس انجام خواهند داد. شرکت در مسابقات جهانی وزن های غیر المپیکی برای انتخاب این تیم تنها یک مسابقه انتخابی برگزار شد که عبدالرشید سعدالله یف از سد آلن باگایف گذشت و در وزن پایین نایب قهرمان تیم کشورش شد.

او چندین مدال طلای جهان و دو مدال طلای المپیک را در کارنامه خود دارد و قبل از محرومیت روسیه یکی از قهرمانان بزرگ و قدرتمند وزن 97 کیلوگرم بود که برای همراهی روسیه در وزن 92 کیلوگرم وزن خود را کاهش داد و آخرین عکس او برداشت، خود منتشر شده، نشان دهنده تغییر شدید در تانک روسی است.

صورت عبدالرشید سعدالله اف لاغرتر و استخوان دارتر شده و مشخصا تغییر وزن را به چند روز گذشته موکول نکرده و به نظر می رسد در تیرانا برای رسیدن به وزن قانونی مشکلی نداشته باشد اما این کاهش وزن ممکن است از چابکی او بکاهد. یا بر کیفیت کشتی او تاثیر بگذارد و او را منفی کند، چیزی است که باید روی تشک تیرانا دیده شود.

زائور اوگویف، اینالبک شریف، ماگومایف و عبدالرشید سعدالله یف تیم روسیه را در مسابقات جهانی وزنه برداری غیرالمپیکی تشکیل می دهند.

در زیر عکسی از او در کنار زائور اوگویف، قهرمان المپیک 2020 توکیو در وزن 57 کیلوگرم را مشاهده می کنید که در وزنی بالاتر از وزن قبلی خود نیز در آلبانی مبارزه خواهد کرد:

تغییر چشمگیر تانک روسی برای چالش جدید در آلبانی + عکس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.