افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

ادامه «هشدار نارنجی» تا پایان روز جمعه

  • کد خبر : 409104
ادامه «هشدار نارنجی» تا پایان روز جمعه

به گزارش خبرنگار بازار، استان سمنان از روز پنجشنبه سامانه کم فشار بارانی را تجربه کرد که ابتدا مناطق غربی را تحت تاثیر قرار داد و سپس به زودی وارد مناطق شمالی و شرقی شد و ارتفاعات استان سمنان را فرا گرفت. از شب گذشته شاهد بارش باران و برف در شهرهای دامغان، شاهرود، میامی […]

به گزارش خبرنگار بازار، استان سمنان از روز پنجشنبه سامانه کم فشار بارانی را تجربه کرد که ابتدا مناطق غربی را تحت تاثیر قرار داد و سپس به زودی وارد مناطق شمالی و شرقی شد و ارتفاعات استان سمنان را فرا گرفت.

از شب گذشته شاهد بارش باران و برف در شهرهای دامغان، شاهرود، میامی و مهدیشهر بودیم و برودت هوا در بیشتر نقاط استان سمنان با برف و کولاک در ارتفاعات استان سمنان تشدید شده و شاهد لغزنده بودن جاده ها و آلودگی مه دود ما هم در جاده ها هستیم

با توجه به این وضعیت، هشدار نارنجی رنگی که روز گذشته صادر شده بود، پیش بینی هواشناسی تا پایان امروز جمعه تمدید شد که حاکی از بارش برف، برف و باران به ویژه در شهرستان های شاهرود و میامی و همچنین دامغان است.

به گفته سید ایرج مصطفوی مدیرکل هواشناسی استان سمنان امروز در مناطق کوهستانی و سردسیر احتمال بارش باران، برف و کولاک وجود دارد.

مصطفوی که در گفتگو با خبرنگار بازار نکاتی را بیان کرد، ادامه داد: اخطار نارنجی رنگ تا پایان روز جمعه در استان سمنان به ویژه در مناطق مرتفع و شرقی اجرا می شود و توصیه ما به باغداران این است که از راهکارهایی استفاده کنند. برای مقابله با سرما.”

وی با بیان اینکه بارش ها در ارتفاعات استان سمنان دیروز و امروز به صورت برف به ویژه بامداد جمعه بوده است، افزود: این بارش ها بادهای سردی را نیز برای استان سمنان به همراه داشت.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه دامداران، باغداران و کشاورزان دریافت کننده اصلی هشدار نارنجی هستند، گفت: چرای نکردن دام در مناطق کوهستانی تا فردا از دیگر توصیه های ما در این سردسیر و بارندگی است. .

مصطفوی با بیان اینکه گلخانه داران باید از مقاومت استحکامات خود در برابر وزش بادهای ناگهانی اطمینان حاصل کنند، تاکید کرد: خطر سرمازدگی به ویژه برای دام های ارتفاعات استان وجود دارد.

و افزود: به دلیل بارندگی، مه، آلودگی و سرمای شدید به ارتفاعات نروید، از چرای دام در مناطق مرتفع و شمالی استان سمنان خودداری کنید از دیگر توصیه های سازمان هواشناسی به دامداران است. ، باغداران و جمعیت استان سمنان تا فردا شنبه.

سازمان هواشناسی وزش باد شدید، وزش بادهای لحظه ای و کاهش دما به ویژه در شرق استان سمنان را پیش بینی کرده است و تا نیمه شب جمعه نیز احتمال رگبار برف، مه و کاهش دید در مناطق سردسیر و کوهستانی وجود دارد. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.