افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

سامی: می خواهیم استقلال را به عنوان مرد جام برگردانیم

  • کد خبر : 409088
سامی: می خواهیم استقلال را به عنوان مرد جام برگردانیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیمفرشید سمیعی پس از مراسم معارفه پیتسو موسیمانه سرمربی جدید استقلال در جمع خبرنگاران درباره سبک بازی این تیم آفریقای جنوبی گفت: هواداران استقلال در این سال ها به دلایل مختلف از کسب جام های زیادی محروم بودند. نکته جالب در مورد موسیمانا این است که او از تمام ابزار […]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیمفرشید سمیعی پس از مراسم معارفه پیتسو موسیمانه سرمربی جدید استقلال در جمع خبرنگاران درباره سبک بازی این تیم آفریقای جنوبی گفت: هواداران استقلال در این سال ها به دلایل مختلف از کسب جام های زیادی محروم بودند. نکته جالب در مورد موسیمانا این است که او از تمام ابزار خود برای قهرمانی در جام حذفی و قهرمانی استفاده می کند، یعنی برای بردن جام از سبک های مختلف استفاده می کند. در خیلی جاها می تواند زیبا باشد و در خیلی جاها زیبا نباشد. بیشتر جاهایی که بوده نتیجه گرفته است. همین باعث شد قدردان حضور او باشیم تا استقلال را به مسیر قهرمانی های متعددی که یک دهه از آن دور بود بازگردانیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: استقلال تیمی است که باید فردی مثل او معروف به جام قهرمانی را داشته باشد تا بتوانیم دوباره جام ها را برگردانیم. تا همین چند سال پیش فکر نمی‌کنم هیچ باشگاهی نیمی از جام‌های استقلال را داشته باشد. استقلال تنها تیمی است که تمام جام ها را در اختیار دارد. به خاطر حذف تهران، لیگ تهران و هر چه می گویی، جامی را از دست ندادی. ما باید دوباره همان مسیر را طی کنیم و بزرگترین هدف بازگشت به آسیاست. استقلال تیمی است که همیشه در آسیا برجسته بوده است. در واقع ایران مطرح ترین تیم آسیاست و هدف ما این است که به عنوان یک قدرت برتر به آسیا برگردیم و بتوانیم به عنوان مدعی جام برگردیم.

سامی در پاسخ به سوالی درباره مدت قرارداد موسیمان اذعان کرد: با توجه به تجربه سال های اخیر، قرارداد این مربی یک ساله است اما قابل تمدید است. با توجه به رعایت شرایط و دوطرفه بودن شرایط و اینکه دو طرف ببینند شرایط چطور پیش می رود اما قرارداد دارای شرایط تمدید است.

وی در خصوص آخرین وضعیت قطع همکاری با جواد نکونام گفت: آقای نکونام سرمربی ما بودند و برای تیم ما زحمت کشیدند. باشد که مشکلات بین باشگاه و او هم اکنون حل شود. به نظر من بهتر است به آنها احترام بگذاریم. ما هیچ مشکلی نداریم انشالله موضوع قابل حل است.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه کدام دستیاران ایرانی در کنار مسیمانه خواهند بود، گفت: در خدمت آقای غلامپور هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه پرسپولیس برخی از کانال ها و صفحات مجازی را به دلیل محتوایی که تولید می کرد، تعطیل کرد، آیا باشگاه استقلال اراده و برنامه ای برای این موارد دارد، تاکید کرد: هدف ما هرگز قضایی، قانونی و قانونی نبوده است اقدام قضایی همه ما به یک خانواده تعلق داریم و دوست داریم با هم باشیم. ما باید کمک کنیم تا هم افزایی داشته باشیم، اما متأسفانه در سال‌های اخیر حرکت‌هایی صورت گرفته که سعی می‌کنیم از ابزار خودمان استفاده نکنیم، مگر اینکه دستور هیئت مدیره یا مصوبه‌ای وجود داشته باشد که بخواهیم از این کار استفاده کنیم. ابزار، اما این آخرین ابزار است. از شما دعوت می کنیم با هم باشیم. ما هرگز بدون عیب نیستیم و قطعا نقاط ضعفی داریم. متاسفانه انتقاد با دشمنی و رانت فرق دارد. خیلی متاسفم که این کلمه را به کار می برم، انتقاد با دشمنی و رانت فرق می کند، اما می دانم که اکثریت می خواهند تیم موفق و پیروز شود. سعی می کنیم با هم کار کنیم و یک خانواده بزرگ تشکیل دهیم. ضمناً نقد را با جان و دل بشنویم. خدای ناکرده اگر دیدیم اینطور نیست و عده ای عمداً چوب را بزنند یا تضعیف کنند یا اصلا آبی نباشند و وانمود کنند که آبی هستند، همانطور که در سالهای اخیر برخی از اینها را دیده ایم، دیگر نخواهیم داشت. برای استفاده از این قدرت قاهره.

سامی در مورد اینکه آیا رشد سریع صفحه های هواداری می تواند آچاری در چرخ های باشگاه استقلال بگذارد و به این باشگاه ضربه بزند، گفت: قطعا اگر هدف می آمد و می خواست ضربه بزند، حتما می زد و می زد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که معتقد بود باشگاه رقیب با کنترل صفحات مجازی توانسته اندکی اوضاع را مدیریت کند، تصریح کرد: قطعا اگر استقلالی ها ببینند نمی توانند اوضاع را کنترل کنند و این کار را انجام خواهند داد. از باشگاه حمایت نکنیم و محیطی سالم ایجاد نکنیم. این کار را نکنید و به جای اینکه باشگاه ملاک آنها باشد، دنبال فرقه، شخص، گروه و جناح هستند، باید از قدرت قاهره استفاده کنند. .

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که گفته می شود دستیار خارجی دیگری به استقلال می آید، اذعان داشت: بله در تیم آنها چهار دستیار حضور دارند. دستیار دیگری نیز وجود دارد که به زودی اضافه خواهد شد.

سمیعی در خصوص اینکه آیا لیست استقلال جای خالی دارد و آیا بازیکنی اضافه می شود یا خیر، گفت: با توجه به اینکه امسال در ابتدای فصل هزینه های زیادی را متحمل شدیم، به دلیل بدهی دو فصلی که با چند بازیکن داریم و با چند بازیکن. بازیکنان . سه فصل میدونی چقدر بود یعنی زمانی که بازیکنان برای مذاکره می آمدند اعداد آنقدر سنگین بود که اصلاً قابل باور نبود. به هر حال هزینه زیادی داشت. الان هم که تیم در نظر گرفته شد و لیست در اختیار ما قرار گرفت با وجود بحث هایی که انجام شد بین 0 تا 100 نفر جذب شدند. ما با سقف مشکل داریم. باید ببینم شرایط چگونه خواهد بود تا بتوانیم بازیکن آزاد جذب کنیم. بله، ما یک جای خالی در ترکیب داریم، اما برای جذب بازیکن جدید باید محدودیت ها را کنترل کنیم. اگر الان امکان اضافه شدن این بازیکن وجود داشته باشد این کار را انجام می دهیم وگرنه در نیم فصل با رفتن چند بازیکن با نظر آقای موسیمان این کار انجام می شود. باز هم تاکید می کنم که در ابتدای فصل همه چیز مربوط به بازیکنان بر اساس نظر مربی بود و الان هم همین اتفاق می افتد.

وی در پاسخ به این موضوع گفت: غیر از آن بازیکن بوسنیایی که با نظر مربی نبود، فقط یک بازیکن پیوست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.