افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

عکس/ خودروی کمیاب مرسدس بنز برای فروش گذاشته شد

  • کد خبر : 409067
عکس/ خودروی کمیاب مرسدس بنز برای فروش گذاشته شد

آفتاب نیوز: امروزه خودروهای باورنکردنی زیادی در اینترنت وجود دارد، اما تعداد کمی از آنها به اندازه این مرسدس بنز منحصر به فرد هستند. مرسدس بنز 500K مدل 1934 با سبک بدنه رودستر متمایز خود یکی از تنها 342 نمونه ساخته شده با موتور 5.0 لیتری سوپرشارژ آن دوران است. این مرسدس بنز هم نیست. […]

آفتاب نیوز:

امروزه خودروهای باورنکردنی زیادی در اینترنت وجود دارد، اما تعداد کمی از آنها به اندازه این مرسدس بنز منحصر به فرد هستند. مرسدس بنز 500K مدل 1934 با سبک بدنه رودستر متمایز خود یکی از تنها 342 نمونه ساخته شده با موتور 5.0 لیتری سوپرشارژ آن دوران است.

این مرسدس بنز هم نیست. مرسدس بنز 500K به عنوان یک خودروی لوکس کلاسیک شناخته می شود و این نسخه داستان منحصر به فردی دارد.

این می تواند گران ترین وسیله نقلیه ای باشد که تا به حال در Bring a Trailer فروخته شده است و قبلاً پیشنهادی 1 میلیون دلاری دریافت کرده است.

مرسدس بنز 500K تنها بین سال های 1934 تا 1936 تولید شد که بر جذابیت کل مجموعه می افزاید. حرف “K” در انتهای نام مدل به این معنی است که این خودرو دارای سوپرشارژر (کلمه آلمانی سوپرشارژر) است و آن را از سایر مدل ها متمایز می کند.

این نمونه خاص در 2 اکتبر 1934 توسط Automobilelbedrijf de Reijenga در لاهه، هلند ارائه شد. این خودرو با شاسی 105179 زمانی در طول جنگ جهانی دوم نابود شد، سپس توسط شخص دیگری خریداری شد و بدنه آن تعویض شد. این خودرو بیش از 50 سال در موزه اتومبیل آلهولم نگهداری می شد تا اینکه دوباره فروخته شد.

در آن زمان، این مرسدس بنز کمیاب یک مرمت هفت ساله توسط متخصص مرسدس جیم فریسوالد را آغاز کرد. فریسوالد بدنه جدیدی به سبک رودستر خاص با طول اضافی برای این خودرو ساخت و موتور را برای قدرت بیشتر بازسازی کرد.

این 500K به چند دلیل منحصر به فرد است. آسیب هایی که این خودرو در جنگ جهانی دوم متحمل شد، راه را برای جایگزینی بدنه با یک مدل منحصر به فرد هموار کرد. مرسدس بنز تاریخ ما به جای داشتن بدنه استاندارد کابریولت B با چهار صندلی و چهار در، اکنون بدنه رودستر فولادی ویژه ای دارد که توسط Kass Nawryuki ساخته شده است.

بدنه قرمز تیره و دارای پنل های فولادی، درهای عقب با لولا و دستگیره بال، رادیاتور V شکل، کاپوت تهویه شده و لوله های اگزوز بیرون زده، جلوپنجره دو تکه V شکل، چراغ در گلگیرهای جلو با آینه بغل و … می باشد. . .

موتور M24 مستقیم هشت در طول بازسازی تجدید نظر شد و زمانی که سوپرشارژر فعال است حدود 160 اسب بخار قدرت تولید می کند. سوپر شارژ نیز اصلاح شده است، اما در حال حاضر غیرفعال است.

فهرست شده در Bring a Trailer، این 500K کمیاب 1934 در حال حاضر پیشنهادی 1 میلیون دلاری دارد و یک هفته مانده به حراج است. روی کیلومتر شمار خودرو حدود 74000 کیلومتر قابل مشاهده است.

مرسدس بنز 540K رودستر ویژه 1936 در 19 اوت 2012 در حراجی Gooding & Company در Pebble Beach به قیمت 11.777 میلیون دلار فروخته شد. اگر مناقصه ادامه یابد، این 500 هزار می تواند رکوردهای مهمی را بشکند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.