افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

هشدار پلیس راهور نسبت به وضعیت جوی در محور چالوس

  • کد خبر : 409038
هشدار پلیس راهور نسبت به وضعیت جوی در محور چالوس

به گزارش بازار، سرهنگ بهروز خانپور از رانندگان خواست با توجه به بارش برف و باران در بسیاری از نقاط کشور از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و توصیه های ایمنی را جدی بگیرند. وی افزود: بارش برف در محورهای چالوس و گدوک ادامه دارد و در محور هراز و برخی استان های شمالی از جمله […]

به گزارش بازار، سرهنگ بهروز خانپور از رانندگان خواست با توجه به بارش برف و باران در بسیاری از نقاط کشور از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و توصیه های ایمنی را جدی بگیرند.

وی افزود: بارش برف در محورهای چالوس و گدوک ادامه دارد و در محور هراز و برخی استان های شمالی از جمله گیلان، گلستان و خراسان شمالی نیز به دلیل احتمال ریزش سنگ در محور چالوس و ترافیک سنگین باران گزارش شده است وی به رانندگان توصیه کرد از ترددهای غیرضروری در محدوده سیابیشه خودداری کنند و در صورت تردد مسافت طولانی را رعایت کرده و از همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند.

وی درباره وضعیت تردد در محورهای شمالی گفت: تردد در محور چالوس; جاده جنوب به شمال در محور فیروزکوه حدفاصل گدوک تا پل سفید تراکم و ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. همچنین تردد در محور هراز و محورهای تهران – شمال و قزوین – رشت روان است اما شرایط بد جوی و مه در ارتفاعات رانندگی را خطرناک می کند.

خانپور تاکید کرد: تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ در شرایط برفی بسیار ضروری است و رانندگان باید توجه داشته باشند که بدون تجهیزات زمستانی ممکن است در برخی جاده ها نتوانند تردد کنند. پلیس راهنمایی و رانندگی از ساعت 14 امروز بر اساس شرایط جوی و ترافیکی در محور چالوس محدودیت ترافیکی اعمال می کند و به موقع اطلاع رسانی می شود.

وی همچنین یادآور شد: خرم آباد – پلدجتر و چند محور دیگر به دلیل شرایط جوی تا اطلاع ثانوی مسدود است و رانندگان باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.