افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

26 آبان جشن بابا باغی گلریزان

  • کد خبر : 409016
26 آبان جشن بابا باغی گلریزان

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب اظهار داشت: توجه ویژه به بابا باغی و بهره مندی از حضور خیرین برای ارتقای وضعیت این مجموعه و ساماندهی مجموعه بابا باغی در برنامه های این مجموعه ضروری است. شهرداری تبریز . شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به برنامه باشکوه گلریزان در سالن همایش های […]

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب اظهار داشت: توجه ویژه به بابا باغی و بهره مندی از حضور خیرین برای ارتقای وضعیت این مجموعه و ساماندهی مجموعه بابا باغی در برنامه های این مجموعه ضروری است. شهرداری تبریز .

شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به برنامه باشکوه گلریزان در سالن همایش های بین المللی تاکید کرد: برای اجرای هر چه بهتر این برنامه باید از خیرین و خیرین دعوت به عمل آید و حضور مردم خوب تبریز و ما کشور به بهترین نحو بهره برد.

وی با تاکید بر لزوم بزرگداشت دکتر مبین در برنامه گلریزان گفت: مرحوم دکتر مبین به عنوان یکی از بزرگان و بزرگان شهر تبریز عمر خود را به برکت مجتمع باباباغی و اهالی سپری کردند. این مجموعه و زحمات این پزشک بزرگ تبریزی برای جازمیان ستودنی است.

وی تبیین اقدامات مختلف شهرداری تبریز در خصوص بابا باغی را ضروری دانست و گفت: برگزاری برنامه گلریزان در 26 آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی با حضور خیرین و خیرین باید به عنوان موضوعی ویژه به یک رویداد ملی تبدیل شود.

شهردار تبریز در خصوص برنامه های شهرداری تبریز برای سال آینده تصریح کرد: در سال 1404 هدف ما توجه به راهسازی است و با تلاش کارگران شهرداری تلاش خواهیم کرد تا 33 راهسازی را تکمیل کنیم. در شهر و تحویل آنها به شهروندان».

هوشیار با تاکید بر آمار و بهره مندی از نظرات و دیدگاه های اساتید دانشگاه و افراد خوش فکر برای اداره کلانشهر تبریز گفت: مدیریت شهری تبریز در سال 1404 روی مسائل زیست محیطی و بهداشتی تمرکز خواهد کرد که امیدوارم اقدامات خوبی انجام دهیم. بهره مندی از نتایج ارزیابی های انجام شده.

شهردار تبریز نیز در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه تحقق کامل بودجه سالانه مستلزم تلاش مضاعف است، گفت: بودجه شهرداری منطقه یک تبریز 5 برابر شده است و این در حالی است که نسبت بودجه جاری به بودجه عمرانی است. 13 تا 87 که با توجه به فرمت های موجود در شهرداری جا، اجرای ایده آلی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.