افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

وزیر دفاع: با ترور فرماندهان محور مقاومت روحیه مقاومت از بین نمی رود

  • کد خبر : 408991
وزیر دفاع: با ترور فرماندهان محور مقاومت روحیه مقاومت از بین نمی رود

سردار سرتیپ عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله را تسلیت گفت. به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: در میان مؤمنان مردانی هستند که به عهدی که با خدا بستند وفادارند، و در میان آنان کسانی هستند که […]

سردار سرتیپ عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

در میان مؤمنان مردانی هستند که به عهدی که با خدا بستند وفادارند، و در میان آنان کسانی هستند که مرده اند، و از آنان کسانی هستند که منتظرند و هیچ تغییری در آن نداده اند.

شهادت مجاهد والا مقام و شهید سعید رئیس شورای اجرایی حزب الله جناب سید هاشم صفی الدین رضوان رضوان الله تعالی علیه که با جمعی از بهترین برادران مجاهد خود به لقاء الله پیوست. حمله وحشیانه جنایتکاران صهیونیست، درد دیگری است در دل مومنان و آزادی. محقق جنایات بیشمار این رژیم نامشروع را اضافه و تایید کرد.

سید هاشم صفی الدین سال ها از عمر شریف خود در کنار برادر شهید والا مقامش سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله با استکبار صهیونیستی مبارزه کرد و در پایان قهرمانانه به جمع شهدای مقاومت پیوست.

دشمن صهیونیستی باید بداند که با کشته شدن فرماندهان و نخبگان محور مقاومت، نه تنها روحیه مقاومت از بین نمی رود، بلکه خون پاک و مطهر این شهدا، کوره مبارزه با ظلم را گرم خواهد کرد. .

شهادت مظلومانه این عالم دینی را به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای، حوزه های علمیه جهان و مجاهدان عرصه مقاومت اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم. از این شهید بزرگوار جمیل من مشکل دارم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.