افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

اعترافات علیرضا بیرانوند درباره جنایتش/ آیا رسیدگی به پرونده بیرانوند ادامه دارد؟

  • کد خبر : 408952
اعترافات علیرضا بیرانوند درباره جنایتش/ آیا رسیدگی به پرونده بیرانوند ادامه دارد؟

آنچه دیگران می خوانند: اطلاع رسانی کند اخبار شما رئیس سابق کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: علیرضا بیرانوند او ادعایی نداشت، اما اعتراف کرد و به جنایت اعتراف کرد! محمد محمدزاده درباره تصمیم نهادهای قضایی فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده 5 میلیارد تومانی شیرینی گفت: رسیدگی به این پرونده در صلاحیت کمیته اخلاق یا انضباطی […]


آنچه دیگران می خوانند:


اطلاع رسانی کند اخبار شما رئیس سابق کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: علیرضا بیرانوند او ادعایی نداشت، اما اعتراف کرد و به جنایت اعتراف کرد!

محمد محمدزاده درباره تصمیم نهادهای قضایی فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده 5 میلیارد تومانی شیرینی گفت: رسیدگی به این پرونده در صلاحیت کمیته اخلاق یا انضباطی فدراسیون فوتبال نیست! دادستانی و قوه قضائیه باید به این پرونده رسیدگی کنند زیرا برخلاف آنچه برخی از رسانه های ما درباره اظهارات علیرضا بیرانوند می نویسند و می گویند، باید بگویم که وی هیچ اظهارنظری نکرده بلکه اعتراف کرده و به جرم خود اعتراف کرده است. او اعتراف کرده است که مرتکب جرم شده است و زمانی که جرم بزرگ باشد، دادسرا می تواند در این زمینه دخالت کند.

وی در خصوص اینکه رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مدعی شده که بیرانوند نگفته رشوه داده بلکه گفته شیرینی داده است، گفت: آیا چنین اتفاقی می افتد!؟ بعید است که اطلاعات یک وکیل یا یک فرد آگاه در مسائل حقوقی به این اندازه دقیق نباشد. در بحث حقوقی جرمی مثل آب نبات دادن نداریم! شیرینی دادن کلمه و تعبیری است که افراد غیر قانونی از آن استفاده می کنند، مثلاً می گویند شیرینی بدهید تا کار تمام شود! که به معنای رشوه دادن است. در این مورد بیرانوند هزینه های زیادی را پرداخت کرده است تا فسخ قرارداد یا هر آنچه که در مورد باشگاه می گوید دریافت کند.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.