افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

یک چیز علت بحران استقلال است: شرط موفقیت «فصلی» آبی پوشان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 408942
یک چیز علت بحران استقلال است: شرط موفقیت «فصلی» آبی پوشان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اتفاقاتی که برای استقلال در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر افتاد، گفت: همه مشکلات به یک جا ختم می شود و آن مدیریت ضعیف و ناکارآمد است که باعث سقوط استقلال تا امروز شد. این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: انتظار می رفت هلدینگ خلیج فارس از […]

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اتفاقاتی که برای استقلال در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر افتاد، گفت: همه مشکلات به یک جا ختم می شود و آن مدیریت ضعیف و ناکارآمد است که باعث سقوط استقلال تا امروز شد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: انتظار می رفت هلدینگ خلیج فارس از هر لحاظ به استقلال کمک کند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه استفاده از مدیران پس آزمون کار را به حدی رسانده است که استقلالی ها خواهان حذف آنها هستند. ضعف مدیریتی باعث شده تا استقلالی ها قبل از رسیدن به نیم فصل شاهد استقلال سه مربی باشند.

پوشان در خصوص حضور سرمربی آفریقای جنوبی در راس کادرفنی آبی ها گفت: موسیمان رزومه بدی ندارد و فکر می کنم اگر آرام شود می تواند موفق باشد، البته نباید انتظار تغییرات و نتایج خوب را از تیم داشت. هفته اول فصلی لازم است. او حمایت و زمان برای موفقیت دارد و هواداران باید از او و تیمش حمایت کنند. سرمربی جدید باید بازیکنان را از نظر اخلاقی، معنوی و فنی بشناسد تا به ترکیبی ایده آل دست پیدا کند و به موفقیت برسد.

یک کارشناس فوتبال با انتقاد از عملکرد مدافعان استقلال گفت: دریافت گل های زیاد در این فصل آمار خوبی برای استقلالی ها نیست. تیمی که پارسال بهترین خط دفاعی را داشت حالا بدترین خط دفاعی را دارد. مقابل ذوب آهن، سیلوا، فلاح و مرادمند ضعیف و پر خطا بودند و سه گل خورده مقصر بودند.

یک چیز دلیل بحران استقلال است: شرط موفقیت

بیانی درباره تفاوت سرمربی استقلال با کاپیتان آبی پوشان گفت: کاپیتان یعنی تیم بزرگ و همه کاره در زمین. کاپیتان فردی است که همه به او گوش می دهند اما رفتار غیرحرفه ای مدیران استقلال با کاپیتان نشان داد که اصول و قواعد تیمداری را نمی دانند و نمی فهمند که نباید با کاپیتان این گونه رفتار کنند. احترام حفظ کاپیتان یکی از وظایف مهم مدیریت است که خوشبختانه مشکل حل شد و حسینی برگشت.

بیانی درباره استقبال بختیاری زاده از سرمربیگری استقلال گفت: او جوان بسیار آرامی است که عاشق کارش است. او خودش را فدا کرد و هدایت استقلال را بر عهده گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.