افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

تقابل حساس ذوب و گل گهر اصفهان/ آیا نساجی و هوادارانش طلسم را خواهند شکست؟ – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 408939
تقابل حساس ذوب و گل گهر اصفهان/ آیا نساجی و هوادارانش طلسم را خواهند شکست؟ – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ اصلی فوتبال ایران به هفته نهم خود رسید و امروز جمعه ۱۳ آبان ماه ۴ دیدار برگزار می شود. ذوب آهن – گل گهر سیرجان شاگردان محمد ربیعی در تیم فوتبال ذوب آهن که در هفته هشتم موفق شدند با نتیجه خوب 3 بر صفر از سد استقلال تهران بگذرند، […]

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ اصلی فوتبال ایران به هفته نهم خود رسید و امروز جمعه ۱۳ آبان ماه ۴ دیدار برگزار می شود.

ذوب آهن – گل گهر سیرجان

شاگردان محمد ربیعی در تیم فوتبال ذوب آهن که در هفته هشتم موفق شدند با نتیجه خوب 3 بر صفر از سد استقلال تهران بگذرند، امروز میزبان گل گهر سیرجان خواهند بود. در 10 بازی اخیر دو تیم، گل گهر 4 برد و ذوب آهن 2 برد و 4 دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است. ذوب آهن با 8 بازی و 10 امتیاز در رده هشتم و گل گهر با 6 بازی و 9 امتیاز در رده نهم قرار دارند. این دیدار با داوری میشم حیدری و با حضور سیستم داوری ویدیویی VAR در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

ذوبی ها در دو بازی برگشت فصل گذشته یک بار پیروز میدان را ترک کردند و یک بار هم بازی با تساوی به پایان رسید. این دیدار ساعت 17:45 برگزار می شود.

نساجی – استقلال خوزستان

تیم فوتبال نساجی در فصل بیست و چهارم در کنار هواداران دو تیم لیگ برتری ایستاده است که شاگردان ساکت الهامی به دنبال اولین پیروزی خود در این فصل هستند. نساجی در 4 دیدار اخیر مقابل دو تیم آبی پوش خوزستانی به مصاف استقلال خوزستان می رود.

دو دیدار اخیر دو تیم با برتری نساجی به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند به اولین پیروزی فصل خود دست یابند. “کوین یاماگا” وینگر نساجی به دلیل مصدومیت نمی تواند برای تیمش به میدان برود اما آرمین سهرابیان آماده است اولین بازی خود را برای نساجی انجام دهد.

این دیدار با قضاوت مرتضی منصوریان از ساعت 17:45 در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار می شود.

فن – چادرملو

تیم فوتبال هوادر در 8 هفته اخیر با 4 امتیاز در رده آخر لیگ برتر قرار دارد. این تیم با هدایت سید مهدی رحمتی تاکنون نتایج خوبی کسب نکرده و امروز به مصاف چادرملو تازه صعود کرده است.

چادرملو از 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر 3 پیروزی کسب کرده و با 11 امتیاز در رده هفتم قرار دارد. هواداران هم نتایج سینوسی داشته اند و به طور میانگین هر دو هفته یک بار شکست را تجربه کرده اند. این بازی به قضاوت کوپال ناظمی و از ساعت 18 برگزار می شود.

دو تیم هوادار و چادرملو یک بار در جام حذفی به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار به سود هوادار رقم خورد.

تقابل حساس ذوب و گل گهر اصفهان/ آیا نساجی و هوادارانش طلسم را خواهند شکست؟

ماه رفسنجان – ملوان

تیم فوتبال مس که در فصل جدید شرایط خوبی نداشته است به مصاف ملوانی می رود که به عنوان مدعی قهرمانی ظاهر شده و پس از سپاهان و پرسپولیس توانسته در رده سوم جدول رده بندی قرار گیرد. مسئولان باشگاه مس هنوز سرمربی جدید خود را معرفی نکرده اند و امیرحسین پیروانی سرمربی موقت این تیم برای دومین بار در این فصل روی نیمکت این تیم می نشیند. مسی ها در 3 بازی اخیر خود شکست خورده اند و به دنبال دومین پیروزی فصل خود هستند و اکنون با 5 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارند.

مس و ملوان در مجموع 5 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که هر تیم دو پیروزی و یک بازی با تساوی به پایان رسیده است. این بازی به قضاوت حسین زیاری و از ساعت 18 در ورزشگاه شهدای مس برگزار می شود.

سایر دیدارهای هفته نهم لیگ برتر به شرح زیر است:

شنبه 5 نوامبر

* خیبر – استقلال تهران – زمان: 17
* پرسپولیس – شمس آذر – ساعت: 19:15

یکشنبه 6 نوامبر

*تراکتور – آلومینیوم – ساعت کار: 17
*فولاد – سپاهان – ساعت: 18:15

تقابل حساس ذوب و گل گهر اصفهان/ آیا نساجی و هوادارانش طلسم را خواهند شکست؟
جدول لیگ برتر در پایان دیدارهای هفته هشتم
لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.