افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

ده نظامی صهیونیست در کمین مرگبار حزب الله کشته و زخمی شدند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 408916
ده نظامی صهیونیست در کمین مرگبار حزب الله کشته و زخمی شدند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، سخنگوی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در درگیری در جنوب نوار غزه چهار نظامی اشغالگر کشته و شش تن دیگر به شدت مجروح شدند. دانیال حقاری اعلام کرد که سربازان کشته شده متعلق به نیروهای گردان 222 تیپ دوم ارتش اشغالگر هستند. رسانه های رژیم صهیونیستی با […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، سخنگوی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در درگیری در جنوب نوار غزه چهار نظامی اشغالگر کشته و شش تن دیگر به شدت مجروح شدند.

دانیال حقاری اعلام کرد که سربازان کشته شده متعلق به نیروهای گردان 222 تیپ دوم ارتش اشغالگر هستند.

رسانه های رژیم صهیونیستی با اعلام جزئیات کشته و زخمی شدن این 10 نظامی اشغالگر، خاطرنشان کردند: نیروهای حزب الله با بیرون آمدن از یک تونل، با بمب های دست ساز به نظامیان اسرائیلی حمله کردند که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها شد. سربازان اسرائیلی به سمت نیروهای حزب الله شلیک کردند، اما ارتش اسرائیل نمی داند که آیا نیروهای حزب الله هدف قرار گرفته اند یا نه.

این رسانه ها گزارش دادند که در این عملیات حزب الله چهار نظامی اسرائیلی کشته و دست کم شش نفر زخمی شدند که حال سه تن از آنها وخیم است.

رسانه های صهیونیستی افزودند: منطقه ای که نیروهای حزب الله از آن عقب نشینی کردند، قبل از ورود نظامیان اسرائیلی هدف حملات هوایی قرار گرفت، اما نیروهای حزب الله توانستند به خوبی از خود محافظت کنند و با مشاهده پیشروی نظامیان اسرائیلی، با سلاح های گرم دست ساز مورد حمله قرار گرفتند. بمب ها

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به کشته شدن یک سرباز اسرائیلی از اعضای یگان سگ پلیس و مجروح شدن شدید یک سرباز ذخیره تیپ 7155 چتر نجات ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان اذعان کرد.

به این ترتیب تعداد نظامیان کشته شده صهیونیستی در 24 ساعت گذشته به 5 نفر و مجروحان به 12 نفر افزایش یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.