افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

توکن X Airdrop X Empire لیست شد. یک شکست دیگر!

  • کد خبر : 408867
توکن X Airdrop X Empire لیست شد. یک شکست دیگر!

توکن “X” از ایردراپ پروژه XEmpire در 24 اکتبر (3 نوامبر) در چندین صرافی متمرکز لیست شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد. به گزارش اسمارتک نیوز، این پروژه که به عنوان یک مینی بازی «کلیک برای کسب درآمد» در تلگرام طراحی شده است، ۷۵ درصد از کل عرضه توکن ها را به […]

توکن “X” از ایردراپ پروژه XEmpire در 24 اکتبر (3 نوامبر) در چندین صرافی متمرکز لیست شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

به گزارش اسمارتک نیوز، این پروژه که به عنوان یک مینی بازی «کلیک برای کسب درآمد» در تلگرام طراحی شده است، ۷۵ درصد از کل عرضه توکن ها را به airdrop اختصاص داده است که منجر به افزایش علاقه جامعه شده است.

توکن X Airdrop X Empire لیست شد

توکن “X” دقایقی پیش در 24 اکتبر (3 نوامبر) به طور رسمی در چندین صرافی متمرکز فهرست شد. هدف از این پروژه ایجاد یک تجربه سرگرم کننده و با ارزش برای کاربران است.

یکی از نقاط قوت این پروژه، ایردراپ بزرگ آن است که به عنوان یکی از بزرگترین ایردراپ های اکوسیستم شناخته می شود. این ایردراپ 75 درصد از کل عرضه توکن های اختصاص داده شده به کشاورزان و شرکت کنندگان اولیه را شامل می شود که باعث افزایش علاقه جامعه به این پروژه شده است.

توکن “X” امروز در صرافی های بزرگ مانند OKX، Bybit، Bitget، Gate، KuCoin، MEXC، BingX فهرست شد این صرافی های متمرکز به دلیل حجم بالای تراکنش ها و تعداد کاربران زیاد، نقدینگی قابل توجهی را برای توکن «X» به ارمغان آورده است. فهرست شدن در چنین صرافی هایی به توکن “X” دسترسی گسترده ای در بازار ارزهای دیجیتال می دهد و آن را در دسترس معامله گران در سراسر جهان قرار می دهد.

توکن “X” در اولین دقایق معاملاتی با قیمت تقریبی 0.0011 دلار در لیست صرافی بینگ ایکس قرار گرفت و به 0.0004 دلار افزایش یافت. البته قیمت اولیه با نوساناتی همراه خواهد بود و تا زمان نگارش این مطلب روند کاهشی داشته است.

قیمت توکن X

توکن “X” دارای 690 میلیارد واحد است که 517.5 میلیارد از آنها بین کشاورزان و شرکت کنندگان در مرحله اولیه ایردراپ توزیع شده است. همچنین، 25 درصد از توکن ها به انگیزه ها و پاداش های آینده اختصاص داده شده است.

کاربرانی که گزینه برداشت و انتقال به کیف پول ToneKeeper را انتخاب کرده اند، توکن های خود را ظرف چند ساعت پس از فهرست دریافت خواهند کرد. البته این موضوع به ترافیک شبکه شما نیز بستگی دارد.

نحوه برداشت توکن X

برای برداشت توکن مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا در قسمت Airdrop گزینه Go to application page را انتخاب کنید.

سپس در قسمت Choose airdrop Airdrop 1 را انتخاب کنید.

در نهایت گزینه Confirm را انتخاب کنید.

صفحه مورد نظر نشان می دهد که در صف برداشت هستید. وقتی نوبت شما می شود، توکن های شما به کیف پول سپرده می شوند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-24 15:56:34

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.