افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

تفکر معاصر – سقف مالیات در پیش نویس بودجه 1404 افزایش یافت

  • کد خبر : 408856
تفکر معاصر – سقف مالیات در پیش نویس بودجه 1404 افزایش یافت

اطلاع رسانی کند پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصرجبار کچچینی نژاد نماینده مردم شهرهای رشت و خمام در شورای اسلامی امروز در مراسم گرامیداشت هفته بیمه سلامت در اتاق جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان خاطرنشان کرد: نگرانی مردم در مورد سلامت ناشی از سیاست های اشتباه این روزها دانشگاه علوم […]

اطلاع رسانی کند پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصرجبار کچچینی نژاد نماینده مردم شهرهای رشت و خمام در شورای اسلامی امروز در مراسم گرامیداشت هفته بیمه سلامت در اتاق جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان خاطرنشان کرد: نگرانی مردم در مورد سلامت ناشی از سیاست های اشتباه این روزها دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بدهی های میلیاردی برای درمان مردم مواجه است، در حالی که باید راهکار بهتری برای نهادینه شدن نظام پزشکی خانواده و ارجاع در جامعه اتخاذ شود.

تسنیم در خبری نوشت: وی با بیان اینکه منابع کشور محدود و تعهدات زیاد است و در چنین شرایطی باید سازوکاری برای اصلاح این ساختارهای غلط طراحی شود، گفت: تخصیص یارانه ارزی به نظام سلامت حذف شده است، در حالی که خرید دارو و تجهیزات بر اساس آن بوده و اکنون نیز چالشی در این زمینه وجود دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه در لایحه بودجه 1404 سقف مالیات به 24 میلیون تومان افزایش یافته است، گفت: افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان برای کاهش فشارهای این خانوار در نظر گرفته شده است. در لایحه بودجه 1404 افزایش یافت. سقف مالیات در لایحه بودجه 1404 افزایش یافت.

کوخاکی نژاد موضوع اصلی علوم پزشکی را سلامت دانست و بیان کرد: امروز در تامین تخت های درمانی دچار بحران هستیم و با بهره برداری از بیمارستان 421 تختخوابی رشت این محدودیت ها تا حدودی جبران می شود.

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام در شورای اسلامی نیز خدمت به مرگ را فلسفه وجودی اسلام و انقلاب دانست و اظهار داشت: وجود انقلاب را مدیون حضور پربرکت مردم هستیم. و می طلبد که تمام خدمات نظام و انقلاب معطوف و معطوف به خدمت به مردم باشد.

وی با تاکید بر اینکه نباید در خدمت به مردم درنگ کرد، گفت: فرصت های خدمت اندک است و همه به این موفقیت نمی رسند به همین دلیل باید تلاش کنیم تا امنیت و سلامت را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

پایان/*

اندیشه معاصر در ایتا، روبیک، پیام رسان بله و تلگرام ادامه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.