افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

من از حق حضانت شخصی دفاع می کنم

  • کد خبر : 408833
من از حق حضانت شخصی دفاع می کنم

مایکل سیلر، موسس این شرکت میکرواستراتژی MicroStrategy که اخیراً اظهارات جنجالی در مورد نگهداری بیت کوین توسط بانک ها ارائه کرده است، برای روشن شدن موضوع، پست جدیدی را در پلتفرم X منتشر کرد. به گزارش Blockchain Homeland، سیلر اظهار داشت که از حق حضانت شخصی بیت کوین توسط افرادی که توانایی و تمایل به […]

مایکل سیلر، موسس این شرکت میکرواستراتژی MicroStrategy که اخیراً اظهارات جنجالی در مورد نگهداری بیت کوین توسط بانک ها ارائه کرده است، برای روشن شدن موضوع، پست جدیدی را در پلتفرم X منتشر کرد.

به گزارش Blockchain Homeland، سیلر اظهار داشت که از حق حضانت شخصی بیت کوین توسط افرادی که توانایی و تمایل به انجام این کار را دارند حمایت می کند.

مایکل سیلر از حق حضانت شخصی دفاع کرد

مایکل ملوان او در ۲۳ اکتبر توییتی منتشر کرد و نوشت:

از حق خود حضانت من از اموال همه افراد و نهادها و همچنین حق انتخاب نوع حضانت و قیم حمایت می کنم.

توییت مایکل سایلر - منبع: حساب کاربری مایکل سایلر در X
توییت مایکل سایلر – منبع: حساب کاربری مایکل سایلر در X

سیلر به دلیل حمله اخیرش به افرادی که آنارشیست های پارانوئید ارزهای دیجیتال (آنارشیست های رمزپایه پارانوئید)، به شدت توسط جامعه ارزهای دیجیتال مورد حمله قرار گرفت. از جمله می توان به انتقاد اخیر ویتالیک بوترین از اظهارات سیلر اشاره کرد.

سیلر همچنین پیشنهاد کرد که دارندگان بیت کوین باید دارایی های خود را نزد بانک هایی که وجوه کافی دارند سپرده گذاری کنند. بزرگ هستند که امکان شکست آنها وجود ندارد.

وی در پستی که برای شفاف سازی منتشر کرد نوشت:

هر شخص یا نهادی که در بیت کوین سرمایه گذاری می کند از مزایای آن بهره مند می شود سلطان ارزهای دیجیتال خواهد بود از همه خوش آمدید.

گابور گورباکس (گابور گورباچ)، مشاور یکی یکی (VanEck)، گفت که اظهارات سیلور بدیهی است و نباید یک موضوع بحث برانگیز باشد.

جوئل ونزوئلا (Joel Valenzuela)، بازاریاب دوش گرفتن (داش)، گفت که این بیانیه نشان می دهد که سیلر تسلیم شده است. او همچنین سیلر را متهم کرد چهره واقعی شما نشان داده است

ماکس کایزر در 23 اکتبر گفت:

اظهارات اخیر و تهاجم به حضانت شخصی، تمایل قهقرایی بانک ها متمرکز شده است و فاسد نشان می دهد؛ مشکل بیت کوین تصحیح انجام خواهد داد

پاسکال گوتیه (پاسکال گوتیه)، مدیر عامل شرکت دفتر کل (لجر)، گفت:

بدون حضانت شخصی، ارز دیجیتال وجود نخواهد داشت. بنابراین موضوع مضحک این است که بگوییم “همه سکه ها باید به ETF یا صرافی ها بروند”.

با این حال، روش نگهداری شخصی برای نگهداری ارزهای دیجیتال چندان زیاد نیست امن نیست. شرکت لجر در سال 2020 مورد حمله سایبری قرار گرفت. حمله ای که طی آن اطلاعات شخصی و جزئیات صدها هزار مشتری لجر در وب تاریک منتشر شد و منجر به وقوع حملات فیشینگ شد که تا به امروز ادامه دارد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-24 17:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.