افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

پیام رزمندگان حزب الله لبنان به حامیان مقاومت + فیلم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 408784
پیام رزمندگان حزب الله لبنان به حامیان مقاومت + فیلم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، مرکز اطلاع رسانی جنگ مقاومت اسلامی لبنان پیامی تصویری از رزمندگان حزب الله خطاب به حامیان و بستر اجتماعی مقاومت در لبنان و تمامی جبهه های حمایتی منتشر کرد. در این پیام تصویری که با عنوان «پیام مجاهدان قرارگاه مقاومت اسلامی به شریف ترین، شریف ترین و […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، مرکز اطلاع رسانی جنگ مقاومت اسلامی لبنان پیامی تصویری از رزمندگان حزب الله خطاب به حامیان و بستر اجتماعی مقاومت در لبنان و تمامی جبهه های حمایتی منتشر کرد.

در این پیام تصویری که با عنوان «پیام مجاهدان قرارگاه مقاومت اسلامی به شریف ترین، شریف ترین و پاک ترین مردم» منتشر شده، آمده است:

ای مردم و عزیزان، از زیر هر درخت، از هر شیب هر صخره، از هر دره، تپه و کوه و از اعماق دل هر مجاهدی سپاسگزار شما هستیم. ممنون از دعاها و احوالپرسی های شما که باعث دلگرمی ماست. از همه مادران، پدران، برادران، خواهران، فرزندان و سالمندان تشکر می کنیم. به مردم بزرگوارمان می گوییم که سلام و سخنان محبت آمیز و صمیمانه شما را شنیدیم که عزم ما را تقویت می کند. ما اهل دیار مقاومت و فداکاری هستیم و به شما می گوییم با کمی صبر می توان به پیروزی رسید.

در بخشی دیگر از این پیام خطاب به یاران مقاومت تاکید شده است: درود بر شما ای مردم مقاومت و افتخار، مردم نجیب، پاک و زیبا، شما مقاومت و امانت و امانت شهید مطهر ما هستید. سید حسن نصرالله رضی الله عنه. حفظ این امانت وظیفه همه ماست، صرف نظر از فداکاری ها و هزینه ها. اما اگر به دنبال حال ما هستید، به شما اطمینان می دهیم که الحمدلله حال ما هزاران و هزاران بار خوب است. ما مانند کوه هایی هستیم که شما می شناسید که در خاک آن (زمین) سربازان و تانک های اشغالگر را می سوزانیم و نابود می کنیم. ما نیروهای بدر، نصر، رضوان و عزیز هستیم.

رزمندگان حزب الله افزودند: از صمیم قلب به مردم شریف و ارزشمند خود که شریف ترین مردم هستند به نمایندگی از همه مجاهدین می گوییم که صدای شما و پیام شما را می شنویم و صدای شما را می شناسیم. روحیه عالی از ابتدای مقاومت. خداوند به شما اجر و صبر عنایت فرماید. صبور باش انشاالله برمی گردیم و در میدان ملاقات می کنیم.

در قسمت پایانی این پیام آمده است: دوستان عزیز سید شهید; به خون هر شهید، به مصیبت هر مجروح و به صبر شما سوگند که این پرچم از دست ما نخواهد افتاد. بین ما و دشمن، روزها و میدان جنگ سرنوشت ساز است و وعده ما به شما پیروزی موعود خواهد بود.

درود بر شما نصرالله و برکت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.