افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

جزئیات ثبت نام وام بدون بهره 300 میلیونی

  • کد خبر : 408776
جزئیات ثبت نام وام بدون بهره 300 میلیونی

اشخاص حقوقی مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران که علاقه مند به دریافت وام از این گروه هستند باید نسبت به دریافت اعتبار 300 میلیون تومانی از طرح «مهریار» این گروه اقدام کنند. بر اساس دسته بندی، اشخاص حقوقی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی هستند، باید در یکی از شعب بانک مهر […]

اشخاص حقوقی مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران که علاقه مند به دریافت وام از این گروه هستند باید نسبت به دریافت اعتبار 300 میلیون تومانی از طرح «مهریار» این گروه اقدام کنند.

بر اساس دسته بندی، اشخاص حقوقی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی هستند، باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند و میانگین حداقل سه ماه حساب ایجاد کنند. این وام از طریق شرکت مشتری بانک مهر ایران به افرادی که از این مجموعه اطلاع دارند تعلق می گیرد. این وام نیاز به ضمانت دارد و بدون بهره به متقاضیان پرداخت می شود. ضمناً ارائه شرکتنامه و جواز کسب به همراه چک به عنوان ضمانت نامه به بانک الزامی است.

لازم به ذکر است نرخ چهار درصدی به این سرویس تعلق می گیرد و متقاضیان امکان پرداخت هزینه های خود را در مدت 36 ماه دارند.

اگر حداکثر مبلغ وام، نرخ و مدت بازپرداخت در نظر گرفته شود، مبلغ هر قسط به 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان می رسد. سود کل تسهیلات 18 میلیون و 857 هزار و 196 تومان است. مبلغ کل وام و نرخ سود آن 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان خواهد بود.

در سفر امید

هدف از تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران چه بود؟

بانک مهر ایران با هدف گسترش معارف و مبانی شریعت اسلامی و فرهنگ قرض الحسنه و تعمیق هر چه بیشتر این سنت در ایران فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه از سال 1386 انواع خدمات بانکی مجاز را به مشتریان واجد شرایط ارائه می کند.

در حال حاضر بانک مهر ایران 504 شعبه فعال دارد. تعداد شعب فعال این بانک در شهرستان 314 شعبه و تعداد دستگاه های خودپرداز به 1217 دستگاه می رسد./کاماپرس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.