افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

انتصاب جدید در فرجه

  • کد خبر : 408767
انتصاب جدید در فرجه

به گزارش خبرآنلایت، مراسم تکریم و معارفه معاون عملیات فراجا صبح امروز با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در سالن شهدای نیروی انتظامی فراجا برگزار شد. رادان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدای گرانقدر برای عزت دین و کشور از جان خود گذشتند، این اساس فداکاری، شهادت و عظمت است […]

به گزارش خبرآنلایت، مراسم تکریم و معارفه معاون عملیات فراجا صبح امروز با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در سالن شهدای نیروی انتظامی فراجا برگزار شد.

رادان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدای گرانقدر برای عزت دین و کشور از جان خود گذشتند، این اساس فداکاری، شهادت و عظمت است که آنها را در راه الهی قرار داده است.

ایسنا نوشت: فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در تشریح انواع مسئولیت ها خاطرنشان کرد: مدیریت موفق به این معناست که بتوان از تمام علم، هنر و شایستگی در کنار آموزش در راستای اجرای ماموریت استفاده کرد. .

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در دو حوزه عملیاتی و پشتیبانی، هنر استفاده از ترکیب مجموعه های مختلف برای انجام یک ماموریت واحد، «هنر ویژه» نامیده می شود.

سردار رادان از معاونت عملیات فراجا به عنوان یکی از یگان های موثر، برجسته و شایسته یاد کرد و گفت: فرمانده موفق کسی است که بر دل ها حکومت کند و بتواند سه مولفه حسنه، کار هنری و شایستگی را در کنار هم انجام دهد تا بتواند به تعالی دست یابد. . برای دریافت خیرات دنیا و آخرت این راه را در پیش بگیرید.

وی ضمن قدردانی و قدردانی از زحمات و تلاش های گروهبان حسین ساجدی نیا، معاون عملیات فراجا در دوران خدمت در فرماندهی انتظامی کشور، گفت: در مدت تصدی ایشان هیچ گونه نگرانی در حوزه عملیاتی فرجا نداشتم. انشاءالله با قرار ملاقات.» سردار «حسن کرمی» که متفکر و برنامه ریز خوبی با برنامه عملیاتی است، امیدوارم با سرعت بیشتری در این مسیر ادامه دهد.

گفتنی است در این مراسم با حکم سردار احمدرضا رادان، سردار حسن کرمی به سمت معاون عملیات فرجا منصوب شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.