افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

شهید صفی الدین نقش برجسته ای در عملیات حزب الله داشت

  • کد خبر : 408761
شهید صفی الدین نقش برجسته ای در عملیات حزب الله داشت

آیت الله محدی کرمانی: رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: سید هاشم صفی الدین با دقت خود در بسیاری از عملیات های موفق حزب الله لبنان نقش آفرینی کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله محدی کرمانی در پیامی شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین را تسلیت گفت. «بسم الله الرحمن […]

آیت الله محدی کرمانی:

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: سید هاشم صفی الدین با دقت خود در بسیاری از عملیات های موفق حزب الله لبنان نقش آفرینی کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله محدی کرمانی در پیامی شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین را تسلیت گفت.

«بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت عالم مخلص و مجاهد فی سبیل الله حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین که همیشه در صف مقدم مبارزه و جهاد با رژیم تروریستی صهیونیستی در محل به همراه شهیدان حزب الله بود. رهبر لبنان، سید حسن نصرالله عزیز، و مظهر امید این جنبش است. مقاومت پس از شهادت دبیر کل حزب الله به عنوان شهید شناخته شد و باعث ناراحتی روحی شد.

این روحانی شجاع با هوش فراوان و تفکر دقیق خود در بسیاری از عملیات های موفق حزب الله نقش آفرینی کرد و قطعاً نصیب خداوند متعال خواهد شد. پاداش مؤمنان بیهوده است.

شهادت این رزمنده جبهه مقاومت را به حضور حضرت حجت (رحمه الله علیه)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مردم سرافراز و مظلوم لبنان و فلسطین تقدیم می کنم. اینجانب به همه شیعیان جهان و خانواده‌ها و بستگانشان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و اینجانب اینجانب به شهدای معزز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و نابودی و نابودی اشغالگران و رژیم صهیونیستی را از درگاه الهی مسئلت می‌کنم.

محمدعلی محدی کرمانی

رئیس مجلس خبرگان رهبری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.