افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

پیام رهبر انقلاب پس از شهادت سید مجاهد رشید و ایثارگر سید هاشم صفی الدین

  • کد خبر : 408660
پیام رهبر انقلاب پس از شهادت سید مجاهد رشید و ایثارگر سید هاشم صفی الدین

به گزارش بازار، متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است: جوانان عزیز جبهه مقاومت. سید مجاهد رشید و ایثارگر آقای سید هاشم صفی الدین رضوان الله تعالی علیه به خیل شهدای مقاومت پیوستند و ستاره درخشان دیگری آسمان جهاد را در راه عتبات عالیات مزین کرد. او یکی از برجسته ترین شخصیت های حزب […]

به گزارش بازار، متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

جوانان عزیز جبهه مقاومت.

سید مجاهد رشید و ایثارگر آقای سید هاشم صفی الدین رضوان الله تعالی علیه به خیل شهدای مقاومت پیوستند و ستاره درخشان دیگری آسمان جهاد را در راه عتبات عالیات مزین کرد.

او یکی از برجسته ترین شخصیت های حزب الله و از دوستان و همراهان همیشگی آقای سید حسن نصرالله بود. حزب الله با درایت و شجاعت رهبرانی مانند او توانست لبنان را از خطر تجزیه محافظت کند و تهدید رژیم غاصب را که ارتش وحشی و بی رحمش گاهی حتی بیروت را زیر پا می گذاشت، خنثی کند. رشادت ها و فداکاری های او و دیگر فرماندهان و مجاهدان عامل اصلی نصرالله بود که خطر غصب و اشغال جنوب لیتانی، صور و سایر شهرهای آن منطقه و الحاق آنها به فلسطین اشغالی و لبنان اشغالی را از بین برد و جان حزب الله را نجات داد. . ، اموال و اعتبار ارزشمند در مسیر حفظ تمامیت ارضی آن کشور، آن را به میدان آورد و رژیم متجاوز و جنایتکار صهیونیستی را ناکام گذاشت.

امروز رهبرانی مانند نصرالله و صفی الدین ظاهراً در این خلسه حضور ندارند، اما روحیه و رهبری آنها در میدان حضور دارند و از لبنان و مردم بی دفاع آن دفاع می کنند. امروز هم حزب الله لبنان قوی ترین مدافع و قوی ترین سپر لبنان در مقابل طمع رژیم صهیونیستی است. که از دیرباز تجزیه لبنان را هدف گرفته است. دشمن تلاش می کند نقش فداکارانه حزب الله در لبنان را انکار کند. حامیان لبنانی نباید اجازه دهند این بیانیه دروغ از گلویشان بیرون بیاید.

حزب الله زنده است، در حال رشد است و نقش تاریخی خود را ایفا می کند. جمهوری اسلامی مثل همیشه به مجاهدان قدس و کسانی که در برابر اشغال باند جنایتکار غاصب فلسطین مقاومت می کنند، انشالله کمک خواهد کرد.

شهادت سید عزیزمان جناب آقای صفی الدین را به خانواده محترم، بستگان و همرزمانش در تمامی جبهه های مقاومت تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.