افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

ما خودکفایی صنعت برق فعلی را مدیون بخش خصوصی هستیم

  • کد خبر : 408650
ما خودکفایی صنعت برق فعلی را مدیون بخش خصوصی هستیم

گروه بازار آب و انرژی: همایون حائری معاون وزیر نیرو در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق با اشاره به تاکید وزیر نیرو مبنی بر برگزاری این نمایشگاه در زمان مقرر گفت: اکنون وزیر برای شرکت در جلسه ای در چین حضور دارد. و مذاکراتی برای توسعه سرمایه گذاری هایی که […]

گروه بازار آب و انرژی: همایون حائری معاون وزیر نیرو در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق با اشاره به تاکید وزیر نیرو مبنی بر برگزاری این نمایشگاه در زمان مقرر گفت: اکنون وزیر برای شرکت در جلسه ای در چین حضور دارد. و مذاکراتی برای توسعه سرمایه گذاری هایی که باید با این کشور در زمینه تجدید دوشاخه انجام شود، انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق گفت: این نمایشگاه می تواند ارزیابی کمی و کیفی محصولات تولید داخل و سایر فعالیت های این صنعت را ارائه دهد.

معاون وزیر برق و انرژی افزود: همه ساله شاهد توسعه و رشد کمی و کیفی این صنعت هستیم. در سطح خوبی هستند.

وی با بیان اینکه وجه تمایز این نمایشگاه با سایر نمایشگاه ها در این است که فعالیت ها گسترده است و همه بخش های فنی و مهندسی را در بر می گیرد، گفت: علمی را نمی توان یافت که در صنعت برق وجود نداشته باشد که نشان دهنده اهمیت این صنعت است.

حائری با اشاره به اهمیت حضور بخش خصوصی در صنعت برق گفت: صنعتگران همواره حامی این صنعت بوده اند و امروز خودکفایی صنعت برق را مدیون بخش خصوصی هستیم و شایسته است همکاران ما در شرکت ها با بخش خصوصی انعطاف بیشتری دارند و ما مشکلات را حل می کنیم.

وی گفت: نمایشگاه فن بازار سال گذشته با هدف تجاری سازی ایده ها برگزار شد و قرار است هر دو سال یکبار برگزار شود اما در این نمایشگاه فرصت هایی پیدا می شود.

حائری گفت؛ محصولاتی که امروز در نمایشگاه شاهد آن هستیم علاوه بر افتخار برای کشور به کشورهای دیگر نیز صادر می شود که نشان از قدرت بالای صنعت برق دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.