افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

حاتمی کیا به شوخی های «فجر»/جوکر می آید; ناراحت کننده و بد سلیقه! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 408580
حاتمی کیا به شوخی های «فجر»/جوکر می آید; ناراحت کننده و بد سلیقه! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

خبرگزاری مهر – گروه هنری آتیه موذن; ««هفت روز سیما» عنوان بسته تحلیلی خبری است که در پایان هر هفته متن و حواشی اخبار شبکه و تلویزیون داخلی را مرور می کند. همچنین در این بسته نگاهی به شایعات و اخبار غیر رسمی می اندازیم و سعی می کنیم در کمترین زمان ممکن بزرگترین اخبار […]

خبرگزاری مهر – گروه هنری آتیه موذن; ««هفت روز سیما» عنوان بسته تحلیلی خبری است که در پایان هر هفته متن و حواشی اخبار شبکه و تلویزیون داخلی را مرور می کند. همچنین در این بسته نگاهی به شایعات و اخبار غیر رسمی می اندازیم و سعی می کنیم در کمترین زمان ممکن بزرگترین اخبار هفته را در شبکه های تلویزیونی و نمایش های خانگی به شما بگوییم.

امروز پنجشنبه روز سوم آبان ماه می توانید شماره 171 بسته خبری «هفت روز سیما» را کوک کنید.

چهره هفته؛ حاتمی کیا

سرانجام پس از چند سال پیش تولید سریال «موسی کلیم الله (ع)» امسال آغاز شد و هم اکنون قسمت آزمایشی آن به جشنواره فیلم فجر می رسد. چندی پیش پیمان جبلی مدیر صدا و سیما به پشت صحنه این سریال رفت و در جریان روند تولید این سریال قرار گرفت.

سریالی که نسخه سینمایی آن این روزها برای دهه فجر چهل و سوم در حال آماده شدن است و فیلم تاریخی این جشنواره خواهد بود.

حضور این فیلم در جشنواره و سپس در اکران این امتیاز را خواهد داشت تا تلویزیون حمایت بیشتری از فیلم شما داشته باشد و بتواند فروش ویژه ای برای آن ایجاد کند و طبیعتا دیده شدن فیلم کمک خواهد کرد. بیشتر در مراحل تولید سریالی است که چند سالی است محبوب شده و امیدوار است آن را از باکس تلویزیون ببیند.

البته این تنها سریالی نیست که ابتدا به صورت فیلم تولید و در جشنواره فجر به نمایش درآمد و سپس راهی تلویزیون شد. پیش از این «موقعیت مهدی» با روندی مشابه مطرح شده بود، اما به دلیل اینکه مینی سریال هفت قسمتی «عاشورا» به تلویزیون راه نیافت، نسخه ویژه سینمایی «موقعیت مهدی» منتشر شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. موفقیت در راه اندازی. .

با این حال، چیزی که در تلویزیون رایج‌تر است، ساخت نسخه سینمایی بر اساس سریال‌هایی مانند «کلاه قرمزی» و «شهر موش‌ها» است که پس از موفقیت نسخه‌های سریالی به سینما عرضه شدند. یا ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» که پس از پخش سریالی این سریال و محبوبیت مردمی که البته هنوز اتفاق نیفتاده، بارها شایعه شده است.

رویداد هفته؛ جشنواره تولیدات شبکه خانگی

جشنواره حافظ تنها رویدادی بود که علاوه بر سینما، به تولیدات سریالی هم در تلویزیون و هم در شبکه خانگی اختصاص داشت. جشنی که پس از یادبود علی معلم باید بسیار مراقب بود تا از اعتبار آن کاسته نشود. به خصوص در محاکمه ها و دایره گزینه هایی که دارد تا شبهه توجه بیشتر به دوستانش نباشد یا با حذف بخشی از تولیدات متهم به سیاست بازی نشود.

اما از این هفته جشنواره جدیدی رونمایی شد که مهدی فرجی مدیر آن است و جشنواره «ددار» نام دارد. این جشنواره با هدف ارزیابی و داوری تولیدات شبکه تلویزیونی داخلی از سریال تا برنامه و … برگزار می شود.

مهدی فرجی یکی از کارگردانان پیشکسوت تلویزیون است. در زمان او چندین برند، تولید و چهره در شبکه یک سیما زنده شدند. حالا دبیر این جشنواره است و می تواند چیز جدیدی خلق کند.

به خصوص امروزه پلتفرم های شبکه خانگی دارای محصولات زیادی هستند و حضور این آثار در فضای رقابتی می تواند کیفیت و استانداردهای آنها را ارتقا دهد.

بررسی هفته؛ شوخی های ناشیانه و بی مزه از «جوکر» که بی پایان است

فصل اول “جوکر” یک رویداد جدید خلاقانه و سرگرم کننده در برنامه نویسی بود. اگرچه مدل این برنامه کپی یک برنامه جهانی بود، اما می دانست که چگونه فضای جدیدی بین نمایش های واقعیت باز کند و اورجینال باشد.

احسان علیخانی نیز خود را به عنوان یک کارگردان جسور برای تجربه های جدید مطرح کرد. فصل جدید اما نتوانست همان موفقیت ابتدایی را تکرار کند. شوخی های قسمت آقایان بد سلیقه و کثیف بود و شرکت کنندگان چهره هایی بودند که در اکثر برنامه ها حضور داشتند. تمام موفقیت های این فصل را می توان مدیون زنانی دانست که با وجود تمام محدودیت هایی که می شناسیم، می دانستند چگونه فضای مفرح و خنده بیشتری را برای مخاطب ایجاد کنند.

«جوکر» مرد با وجود شکستن تمام محدودیت ها و خطوط قرمز، باز هم نتوانست اتفاق جذابی را رقم بزند. شاید بخشی از این ماجرا به دلیل کمبود طنزپردازان خلاق باشد. «جوکر» در قسمت مردانه نیز با واکنش های تندی روبرو شد که به انتقاد از این مجموعه پرداختند. در مقطعی با چالش هایی از سوی ساترا مواجه شد اما این سریال بار دیگر در قسمت های اخیر واکنش هایی را برانگیخته است. در این اپیزودها که مربوط به آقای جوکر است، کلمات کلیدی یا موقعیت ها و اعمال دو طرفه به طرز عجیبی استفاده می شود تا مخاطب به دنبال دلیل خنده یا واکنش سایر شرکت کنندگان باشد. علاوه بر این، واژگان به صورت آشکار و آشکار استفاده می شود که معمولاً خلاف عرف تلقی می شود.

شوخی‌های جنسی، حرف‌های مبهم و شوخی‌هایی که با گذشتن از همه محدودیت‌ها، باز هم نمی‌توانند باعث خنداندن افکار عمومی شوند و عجیب است که این تعداد شوخی که شاید مردان با پریود خود انجام می‌دهند، اکنون به راحتی جلوی چشم همه می‌آیند.

بررسی هفتگی رادیو; یک باشگاه رادیویی راه اندازی کنید

در هفته‌های اخیر برخی گروه‌های خاص بیشتر مورد توجه انجمن‌ها و سازمان‌های هنری قرار گرفته‌اند که به نوبه خود یک اتفاق ضروری است. چندی پیش تیم فیلم آغوش باز فیلم خود را با حضور توان یابان اکران کردند و لزوم اقتباس سینما برای این گروه مطرح شد.

به تازگی سازمان سینمایی سوره قرار است فیلم هایی را برای نابینایان اقتباس کند و فیلمی نیز برای این گروه در سینما آزادی اکران می شود. سال هاست که گروه سوئینا به سرپرستی گلاره عباسی به تشریح فیلم های نابینایان با صدا می پردازد. از بازیگران

الان باشگاه نابینایان در صداوسیما ایجاد شده که برنامه خودش را دارد و می تواند در رادیو بیشتر فعالیت کند.

حمیدرضا صحراگرد مدیر شبکه رادیویی تهران در مراسمی درباره راه اندازی این باشگاه گفت: یکی از برنامه های در دست اجرا راه اندازی باشگاه نابینایان رادیو تهران است چرا که می توان از ظرفیت و ظرفیت این باشگاه بهره برد. نابینایان کشور در تولید برنامه های رادیویی. همچنین همکاران نابینا در بخش های مختلف رادیو تهران مشغول به کار هستند. همچنین برنامه «شش نقطه» با اجرای اشکان آذر ماسوله که او هم نابینا است پخش می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.